{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
459 visninger | Oprettet:

En der er god til engelsk og keder sig {{forumTopicSubject}}

Har noget jeg skal have oversat af en der er god til engelsk. Hvis nu folk gerne vil hjælpe smiley

Det er dette:

Jeg har valgt at beskæftige mig med de inderste fire planeter i vores solsystem. Dette har jeg valgt da jeg synes det er ret interesserant at vide hvorfor der er de forskelle der er mellem disse 4 planeter. Jeg har specielt valgt at uddybe mig i de atmosfæriske forskelle mellem disse 4 planeter, da dette spiller en stor rolle for liv på hver enkelt planet.
For at kunne finde svar på disse spørgsmål har jeg lånt en masse bøger (som kan læses i min litteraturliste) samt brugt internettet, da der er masser af nyttig viden at hente der. Den måde jeg har arbejdet med dette projekt har været at, jeg først og fremmest har skaffet masser af fagligt stof, læst det, forstået det fuldstændig og derefter formuleret og tolket stoffet med mine egne ord og skrevet min SRP rapport ud fra det. Jeg synes selv projektet er forløbet godt og jeg er blevet meget klogere på denne del af stoffet som jeg synes er ret spændende. Jeg er nået frem til hvorfor der er disse væsentlige forskelle mellem deres atmosfære og jeg vil bestemt læse videre senere hen i livet indenfor dette stof eller noget andet lignende stof. Man ved aldrig hvad fremtiden vil bringe.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En der er god til engelsk og keder sig
Kommentér på:
En der er god til engelsk og keder sig

Annonce