færdselsloven...... {{forumTopicSubject}}
ved godt det har været oppe men synes altså lige jeg ville skrive et par ord eller 3:D.....
den nye lov de har fundet på som måske bliver taget i brug i år 2010 er lidt langt ude.. især det med at få udsat kørekortet 2 år og farten sat ned til 25. ved godt det er irellevant for de scootere vi har nu, for de bliver aldrig taget med i den lov pga de rent teknisk er ældre end loven, hvilket vil sige at de ikke er i søgelyset..
men langt største delen som køre ulovligt, og får udsat kørekortet vil stadig køre ulovligt de 2 år det bliver udsat... så de kan sætte andres liv på spil ifølge den danske stat i 2 år mere, hvilket jo der er ingen grund til.. self det er rigtigt men det gør motorcyklister og billister osse.. og ifølge mange undersøgelser er knallerter 70 gange farligere at køre på end at køre i en bil.. og motorcyklister 50.. så hvorfor laver de sådan nogen love?? altså self de undersøgelser har de osse taget en masse ting i betragtning som førerens alder osv.. men stadigvæk? altså for mig giver det ingen mening. synes de skulle tænke lidt mere udbredt end at tænke "i deres alder" der er jo mange på vores alder som tænker sådan her "DE FÅR MIG ALDRIG!!!" også når de bliver taget tænker de "DE FÅR MIG ALDRIG NÆSTE GANG!!" så bliver man så mere og mere moden.. men indtil da, køre de personer på ulovlige knallerter indtil de får bil. hvis nu politikerne tænkte på den måde så de kunne lave nogen ordenlige love som passer til den tankegang der.. ved self ikke hvad det skulle være men det kunne jo være i form af klip i kørekortet lisom bil... 1 gang man kører over 70 bliver ens knallert snuppet for altid altså hårdt og kontant og ikke noget med udsættelse af kørekortet osv.. bare nogen ideer jeg har.. så la vær med at hæng mig op på det:D
de fleste vil køre ordenligt når de får bil, og især dem som ikke har råd til en, og låner deres forældres... men self der er jo dem som kører fuldstændig råddent og sindsygt.. men istedet for at tænke "DET ER DE UNGES SKYLD" så kan de tænke "vi kan ikke gøre noget ved det, vi har gjort nok nu, følg denne procedure" der vil altid være de idioter på vejen.. det kan simpelhen ikke undgås.. men det lader til de ikke rigtig kan indse det og bliver ved at at tro at de kan ændre det hvilket jeg heller ikke forstår.... og jeg synes selv at knallerter skulle kunne køre lovligt uden begrænsninger og kunne køre på vejen og cykelstien hvis man føler man er i fare på vejen... lisom 45 knallerter...
bare lige nogen linjer der skulle ud...
og til jer der køre råddent og uansvarligt på knallert fuck da af med jer det er sq jer der ødelægger det hele for os andre!
feb 2008
Følger: 30 Følgere: 30 Scootere: 7 Emner: 115 Svar: 513
skriv det til brian mikkelsen så han måske kan få lidt fornuft ind i hovedet!
jan 2008
Følger: 247 Følgere: 274 Scootere: 13 Emner: 194 Svar: 5.382
DET ER KUN MÅSKE DEN NYE LOV KOMMER!!!!!!!!!
apr 2007
Følger: 27 Følgere: 27 Scootere: 2 Emner: 23 Svar: 280
sep 2008
Følger: 42 Følgere: 39 Scootere: 1 Emner: 80 Svar: 765
apr 2007
ved det godt og det skriver jeg osse i min lange tale der?
jan 2008
Følger: 247 Følgere: 274 Scootere: 13 Emner: 194 Svar: 5.382
apr 2007
tror ikke det vil hjælpe det store:)... men i er da velkommen til at kopiere det og sende det til brian mikkelsen:)
okt 2007
Følger: 140 Følgere: 139 Scootere: 4 Emner: 337 Svar: 9.102
apr 2007
fordi knallerter ikke gør så meget skade på ejeren:) altså i form af penge:)... derfor synes jeg de skulle blive taget hvis man kører måske 70-80% for meget...
biler der synes jeg så at de skulle betale registreringsafgiften en gang til hvis man køre en vis % for stærkt.. altså i form af det fulde beløb betalt med det samme eller betale en lille bid af det hver måned.. hvor man samtidig ikke må køre i bilen.
jan 2008
Følger: 1 Emner: 136 Svar: 331
Jeg syntes du skal gøre det samme. evt. pm mig for mail adresse
apr 2007
jul 2005
Følger: 58 Følgere: 60 Scootere: 6 Emner: 129 Svar: 712
men det med at få kørekortet udsat det kommer ikke til at blive vedtaget indenfor det næste halve år vel!?:D:D:D
færdselsloven......