{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
758 visninger | Oprettet:

Det hele går bare skævt :'( {{forumTopicSubject}}

Ja, kender i det når det hele bare går vildt skævt efterhånden?
Puha, de sidste par dage har sku været hårde.

Onsdag eftermiddag var vi inde for at besøge min mor på Frederikssund sygehus fordi hun var indlagt.
Vi er der en times tid og smutter så igen.
Hen ved spisetid (18:00 tiden) der bliver min far ringet op og bliver bedt om at komme til møde.

De har tager blodprøver af hende og de er ikk alt for gode.
De siger der er chance for at hun faktis går hen og dør.
Jeg ved ikk hvad de så sidder og snakker om.
Min far kommer så hjem igen og jeg er den eneste hjemme.
Jeg spørger så nysgerrigt til hvad han sku til møde om.
Han er stille til at starte med og siger så at blodprøverne var dårlige.
Så kigger jeg underligt på ham og tænker ''Øhh?''
Han siger så der er chance for at hun går hen og dør.
Jeg ringer til min søster og fortæller den dårlige nyhed og hun ringer så selv til min far bagefter og vil spørge til det.
Hun snakker så med ham og beder derefter at ringe til vores anden storesøster og beder fortælle det til hende.
Men det viser sig at hun ikk forstår min far så hun vælger selv at ringe ind til intensiv afdeling og spørge til hvad der sker.
De fortæller så det er kritisk og at min mor kan gå hen og dø.
Min søster ringer min far op og beder os om at komme straks.
Klokken er 21:00 eller sådan noget. Min søster havde fortalt det til min kusine som også kommer straks. Vi sidder så på frederikssund sygehus til klokken 3 om natten og vælger så at tage hjem da lægerne mener at det kan vi godt da der ikk sker noget lige pt.
Vi får ikk fortalt hvor stor chancen er for at hun dør og beslutter os for at tage derhen 9:30 næste morgen for at se til hende igen.
Hun ligger så og har smerter når vi møder op og siger ''aaaaaav'' hele tiden.
Så viser det sig ved 11:30 tiden at hun faktis kun har nogle timer igen siger en sygeplejeske.
Vi bliver utrolig chorkerede og fatter det ikke.
Vi er så hos hende hele dagen og hele natten og får ringet folk op og fortæller dem den dårlige nyhed.
Vi får så kontakt til en masse familie osv.. og de kommer med det samme ind for at sige hej til hende.
Ender med at der har været over 15 og sige... ja hej til hende når dagen er omme.

Så sidder mig og familien så bare og venter på at hun dør.
Vi venter og venter og venter men hendes hjerte er stærkt sagde de og de vidste ikk hvornår det var tid.

Jeg sidder så derinde hos hende med 2 andre til klokken 4 i nat.

Jeg går så ind til min far, søster og svoger og siger til min far ''fjern dig, nu vil jeg gerne ligge lidt''

Han går så ind til min mor og bliver hos hende til næste morgen alene.

Jeg vågner så klokken 8:00 ca og har fået 4 timers søvn for at fortsætte med det jeg gjorde dagen før.
Får lidt morgenmad og sådan, og vi var kun 6 tilbage hos hende da de andre tog hjem aftnen inden.

Så klokken 9 ca, der er hendes blodtryk 91, og det ser jo lovende godt ud.
10 minutter efter er den dukket kraftigt til 41-42 i blodtryk, og min storesøster og moster er lige taget til kantinen for at købe morgen.

Vi prøver så hastigt at få kontakt til dem men lykkedes ikk rigtig.
Min anden søster Går så rundt og leder efter dem men ender med de selv lige kommer tilbage.
Da de kom tilbage tog min mor 2-3 åndedræt og så døde hun.

39 timer efter vi fik fortalt hun var i livsfare døde hun.

PUHA en tur

Ville bare lige ud med det.

INGEN latterlige kommentare tak.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det hele går bare skævt :'(
Kommentér på:
Det hele går bare skævt :'(

Annonce