Forum kategorier

Cpi Popcorn Racing

Cpi Popcorn Racing

Medlemmer: 15
Forside Forum Medlemmer Annoncer Scootere

Indlæser...
Sortering
Velkommen alle sammen lille præstentation af os jeg hedder mike er 22 år gammel og bor i sønderjylland
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
15. maj 2008
Visninger:
215
Min popper hej alle sammen der er kommet nye billeder af min scooter efter den har fået det meste fra en hot 50 på sig og ryger ti...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
19. jun 2008
Visninger:
125
HJÆLP :S DEN DØR BARE?? har lige sat min nye udstødning på (link fjernet) men den gider ikke starte nu. den dør lige når den starter?? der er a...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
31. jul 2008
Visninger:
127
tjek lige de nye pic. ? :D hey tjek da lige de nye billeder af poppen ? og giv kommetar og bedømelse ?
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
18. aug 2008
Visninger:
265
frontskjold til popcorn :D nogen der har et ?
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
22. maj 2009
Visninger:
161
Lejekugler Hej. Har lige pille forgafflen af min popcorn, men glemte at tælle hvor mange lejekugler der var i både for oven og ...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
15. jun 2009
Visninger:
340
skjolde til popper Heey sg nogle der har et sæt skjolde til en cpi popcorn og ligge? de må gene være i fin stand...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
29. jun 2009
Visninger:
164
inidstillig props heey sg ' har et prolem med min cpi... den kørte perfekt, men så tog jeg motoren af ( uden af røre cylinder,topstykke,...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
1. okt 2009
Visninger:
128
Tændingslås Hej... Min Popcorn har ikk altid lige let ved at få tænding på, det er lige som om at nøglen skal være i en "bestemt" p...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
15. feb 2010
Visninger:
332
Kompressorhorn Hej. Hvordan montere jeg nemmest mit kompressorhorn på min CPI Popcorn fra 2006? :)
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
15. mar 2010
Visninger:
338
CDI Hey popcorn venner, jeg ville lige høre om der nogen der ved hvor man kan købe en ubegrænset cdi tak :)?
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
20. sep 2010
Visninger:
146

Annonce