Forum kategorier

»Amager Tuners«

»Amager Tuners«

Medlemmer: 63
Forside Forum Medlemmer Annoncer Scootere

Indlæser...
Sortering
Startrelæ, Blinklysrelæ, og batteri. Søger de ovennævnte ting til min jog R. Tingene koster henholdsvist Startrelæ: 99,00 kr,- Blinklysrelæ: 200-260 ...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
7. jul 2010
Visninger:
269
KAWASAKI 5000 KR INDEN FREDAG KL 5! hey allesammen jeg har en kawa kx 85 skal på ferie fredag kl 6 og der skal den være solgt , kom med bud!!!! SERIØST
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
7. jul 2010
Visninger:
208
Hvidt bartstyr / Blå Adapter Nogle der har disse liggende? Jog as..
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
7. jul 2010
Visninger:
167
Benzin slange (Jog as) Hey.. Nogle der har en benzin slange i ikke skal bruge? Kunne nemlig godt bruge en der var 2-3 cm længere.. Skriv...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
7. jul 2010
Visninger:
187
Tommaselli eller andre Nogle der har et Tommaselli gas greb de sælger, eller noget andet som minder om det ?
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
6. jul 2010
Visninger:
119
Søger knæk til sfx på amager.. En her på amager der har en knæk udstødning til sfx?
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
5. jul 2010
Visninger:
218
hot 50 blok hjæælp ! :) nogen her der har en hot 50 blok?? eller en pgo blok som kan sidde på hot 50 stel.. der skal bare være tap i ! :) ...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
4. jul 2010
Visninger:
262
HUSK TRÆF IDAG D.4/7 Husk der er træf idag!. Det bliver holdt ved hn. hvis du ikke ved hvor det er så skriv:) Det er kl 20.00. Vi se...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
4. jul 2010
Visninger:
187
Er der langt og kører til msp? Er der langt og kører? og er det storer veje hele vejen eller er der også også stiere der over til?
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
3. jul 2010
Visninger:
202
Søger karbu ! ! Nogen der har en SPACE karbu :) ? Så må i meget gerne skrive hurtigt !
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
2. jul 2010
Visninger:
186
Dellorto 21mm dyser black edition. En fra amager der ligger inde med dyser til 21 dellorto black edition?
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
1. jul 2010
Visninger:
317
EN DER HAR STAGE6 TEMPMÅLER?? Nogen der har? komplet med følern, batteri pakke og det hele? og pris?
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
1. jul 2010
Visninger:
331
Stempelringene sætter sig. Hey allesammen :-) Hvem er ikke enig i, at stempelringe ikke kan varmesætte sig. At det er stemplet der varmesætter...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
1. jul 2010
Visninger:
335
Jog Cylle Ø10 Søger en Ø10 Cylinder til min Jog.. Har selv topstykke, skal bare bruge Stempel, Stempelring, Cylinder. Skriv/ring ...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
30. jun 2010
Visninger:
155
Sonic Bytte? Nogen som vil bytte med min sonic, vil gerne prøve noget nyt. Se det hele i profil :)
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
30. jun 2010
Visninger:
572
Autolakering / Sand -Glas blæsning Hey. Leder efter en Autolakerer og en der kan Sand/Glas blæse med et super godt resultat og til en fair pris.
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
30. jun 2010
Visninger:
235
std cylle Hej amager drenge, jeg søger en std cylle.. kun cyllen .. til mina .. vil gerne bytte den med en hebo titan elle...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
29. jun 2010
Visninger:
522
Tænding med lys til Mina Nogen der har et r-setup sætning :) eller andre lign. tændinger med lys på til billige penge :)?
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
28. jun 2010
Visninger:
193
krumtap skift hej.. nogen der vil tjene 100 kr på at hjælpe mig med at skifte min tap :) ?`
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
28. jun 2010
Visninger:
188
SØGER NÅL TIL STD KARBU!!! Nogen der har??
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
27. jun 2010
Visninger:
230

Annonce