Forum kategorier

The Gilera club

The Gilera club

Medlemmer: 154
Forside Forum Medlemmer Annoncer Scootere

Indlæser...
Sortering
dyse?????? cylle: R-setup 70ccm racing vario. std kobling. std udst. yasuni c16 krumtap. Top Racing Evolution kabu. r-setup 2...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
20. maj 2010
Visninger:
199
kobling vigtig??? gør det nogen forskel med koblingen i den her opsætning eller er det okay den bare er std •R-setup redtop: Cylinde...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
25. maj 2010
Visninger:
177
indstilling hej skriv lige hvilke ting jeg skal indstille før min stalker køre godt alt trimfjedre dyser og alt det der kan bare ik...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
31. maj 2010
Visninger:
179
ruller jeg overvejer at få andre ruller på min runner, er der nogle der ved hvor meget det ca. giver
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
18. jun 2010
Visninger:
150
hjælp jeg er ved at instille min stalker men lige meget hvad jeg gør kører den dårligt . kan det være forde det er en for st...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
18. jun 2010
Visninger:
172
dyse valg hej min stalker kan ikke tage halvdelen af gasen så går den ud er det fordi nølen skal hæjer op det er lige som om at d...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
18. jun 2010
Visninger:
177
mekaniker hej jeg har siden i vinters haft problemer med min gilera rcr, den hakker som og tændingen slår fra og til hele tiden,...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
30. jun 2010
Visninger:
323
hjælp til udstødning 2 hej hvilken udstødning vil passe til den her opsætning helt en yasuni c?? men hvilken en vil ude det samme eller bedre ...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
3. jul 2010
Visninger:
220
HAR DU BESTILT PÅ KGI.DK FØR SÅ KIG her nogen af jer bestlilt noget på kgi.dk før? sådan inden kl 16.00 hvis ja kom det så dagen efteR?
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
8. jul 2010
Visninger:
300
Fælge Hey drenge Jeg går og gerne vil have Nrg fælge på min stalker, men hvis jeg skal have det skal jeg så også have en ...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
21. jul 2010
Visninger:
168
Nyt udstødning på SMT. Hej alle. Jeg har fået sat et nyt Hebo rør på, men den begynder først og tage rigtigt fat ved 5-6000 omdrejninger. Det...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
21. jul 2010
Visninger:
501
Regler for Politi Jeg er lige blevet stoppet af politiet her, hvor jeg kørte for stærkt. Nu fortæller en af mine venner mig så, at hvis j...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
21. jul 2010
Visninger:
835
Cylinder Hey drenge jeg har lige købt en ny cylinder som er en stage 6 sport pro også tænkte jeg på hvor meget skal den køres ti...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
23. jul 2010
Visninger:
214
runner jeg ville lige høre, hvad i tror jeg kan få for min runner.
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
25. jul 2010
Visninger:
189
KIG ANG STALKER hey hvad er der galt med min stalker kig min video
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
26. jul 2010
Visninger:
166
stylin på stalker??? hej gutter :) jeg vil bare høre jeres mening om de her to idéer: -at male bundskjoldet metallic blå. -at male fors...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
29. jul 2010
Visninger:
301
gilera rcr hvor stor karbu sidder på en rcr std
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
9. aug 2010
Visninger:
226
studs kig kig kig!!! hvilken studs skal jeg købe så min karbu og filter vender mod baghjulet og studsen skal passe på en 24mm karbu tror nok...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
18. aug 2010
Visninger:
258
cylinder team speed 2 eller pata negra ???
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
1. sep 2010
Visninger:
162
bedømmelse :D Hey :D har lige fået malet min stalker ;b giver i den ikk lige en bedømmelse eller en kommentar ;p
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
1. sep 2010
Visninger:
189

Annonce