Indlæser...
Sortering
Svært ved at starte Hey SG min Bws har rigtig svært ved at starte når den er kold. Jeg jogger 100 gang og det skal være med choker ellers s...
Tuning
Oprettet:
23. apr 2015
Visninger:
248
Svært ved at starte Hey SG min Bws har rigtig svært ved at starte når den er kold. Jeg jogger 100 gang og det skal være med choker ellers s...
Generel Snak
Oprettet:
23. apr 2015
Visninger:
552
Anlæg Hey SG! :) Det er sådan at jeg godt vil ha' lavet et anlæg til min Yamaha bws, men har ikke så meget forstand på det....
Teknik
Oprettet:
30. apr 2015
Visninger:
258
yamaha bws trækker ikke godt efter 25 kmt Hej. Har sat athena evo /racing på min bws. Før kørte den med athena sposport, altså også 47,6. Men det var blevet slid...
Tuning
Oprettet:
30. apr 2015
Visninger:
633
Kan det gå sammen? vil tun min bws spy ng og ville høre om det her kan gå sammen?
Tuning
Oprettet:
4. maj 2015
Visninger:
457
BWS starter ikke Hej SG! Jeg var på vej hjem med min bws da jeg pludseligt skulle standse ved en bum, bws'en går ud og kan ikke starte i...
Teknik
Oprettet:
5. maj 2015
Visninger:
349
Yamaha bws ng trækker ikke Hey guys. Har et lille problem med min yamaha bws ng. Den vil gerne starte når man giver fuld gas men vil ikke trække...
Off Topic
Oprettet:
22. jun 2015
Visninger:
1.050
Motor swap på bws?! hej der ude.. hvis jeg skal have en vandret mina motor over på min bws/sky skal der så laves et nyt ophæng? og hvorda...
Tuning
Oprettet:
6. jul 2015
Visninger:
385
Yamaha bws ng HJÆLP Hej min bws gider ikke starte efter jeg har skiftet top pakning,bund pakning og indsugnings pakning har haft ...
Teknik
Oprettet:
21. jul 2015
Visninger:
626
Yamaha bws ng Hej alle sammen Jeg har lige skildt min kaburater ad og så kom jeg til at sætte olie slangen forkert på kaburateren o...
Generel Snak
Oprettet:
5. aug 2015
Visninger:
1.102
Yamaha bws lys virker ikke for og bag så titlen siger virker lyset ikke på min bws, nogle der ved hvad det kan kan være eller hvad man skal gå igennem for at...
Tuning
Oprettet:
13. aug 2015
Visninger:
501
Jog r Gaskabel? Hej. Sidder og kigger på nyt gaskabel til min 2013 jog r. MEN! Det pisse dyrt hvis du skal have de der 2 delt originale...
Teknik
Oprettet:
7. sep 2015
Visninger:
1.301
italkit slår tilbage Hej jeg har indstillet min italkit på min bws men når jeg skal starte slår den tilbage i kickstarteren skal lige si...
Tuning
Oprettet:
30. sep 2015
Visninger:
314
Knallert slagger Hejsa, min bws satte sig igår og da jeg fin skilt den ad, så jeg at der lå et lag af et eller andet i topstykket, men j...
Teknik
Oprettet:
27. okt 2015
Visninger:
1.282
Yamaha bws triller stille uden gas Nu er jeg begyndt at køre meget på min 20 år gamle bws og det gør den også fint... Men koblingen var slidt op og ville ...
Generel Snak
Oprettet:
12. nov 2015
Visninger:
520
bws vil ikke starte hej jeg har en bws som ikke vil starte! har prøvet alt, håber der er nogle som vil se om de kan hjælpe mig. :D min opsæ...
Tuning
Oprettet:
14. nov 2015
Visninger:
490
Større dyse med Stage6 Pro Replica? Hejsa, jeg har lige købt en Stage6 Pro Replica til min bws, skal der større dyse på når jeg får sat den på, eller vil d...
Tuning
Oprettet:
19. nov 2015
Visninger:
696
indstilling hej har en bws med denne opsætning. Cylinder: malossi mhr rep Krumtap: tp 18.000 rpm Vario: malossi multi. Kobling...
Tuning
Oprettet:
20. nov 2015
Visninger:
604
bws benzin problem!!!!!!!!!!!! hej sg tænkte på om nogen af jer ved hvad der kunne være årsagen til at benzin'en ik kommer videre fra kaburatoren på m...
Teknik
Oprettet:
2. dec 2015
Visninger:
398
hjælp problem med min scooter det er en yamaha bws ng 2003 model jeg har et problem med min scooter den hoster og spruter helt ekstreme og bliver...
Generel Snak
Oprettet:
18. dec 2015
Visninger:
709

Annonce