Indlæser...
Sortering
JOG R - Std udstødning på Trophy 70? Hey:) Kan man sætte en std udstødning på en Tp Trophy 70 ccm cylle?
Teknik
Oprettet:
26. maj 2004
Visninger:
111
Hvor hurtigit? HVor hurtigt vil min jog R køre hvis jeg får: 47,6 athena cylle 21 dellorto karbu polini vario gearing 21 studs...
Tuning
Oprettet:
23. maj 2004
Visninger:
141
Vil det hjælpe.. Vil det hjælpe hvis jeg sætter en 21mm karbu og en anden membran og indsugnings studs på min jog R? Det eneste der er ...
Teknik
Oprettet:
20. maj 2004
Visninger:
144
Hva er bedst for 1500 HVa er det bedste tun jeg kan købe for 1500? Har en jog R hvos kun skiven er pillet... så skal nok have ny udstødning d...
Tuning
Oprettet:
5. maj 2004
Visninger:
101
JOG R - Begrænsninger i udstødning?? Hey:) Skal op til min forhandler på mandag:) Skal have fjernet begrænsningerne i udstødningen og forrøret men vil g...
Teknik
Oprettet:
4. maj 2004
Visninger:
97
HJÆÆÆLP HEy jeg har en Jog R og ville bar spørge om det kan passe at man ik kan Sætte en Tun udstødning på det orginale Cylende...
Tuning
Oprettet:
4. maj 2004
Visninger:
67
Hastighed Hvis jeg får sat følgende ting på min JOG R hvor hurtigt vil den så rende? og hvordan vil optrækket være? TP Nardo V...
Tuning
Oprettet:
27. apr 2004
Visninger:
149
Hastigheden? Hvis jeg får sat følgende ting på min JOG R hvor hurtigt vil den så rende? og hvordan vil optrækket være? TP Nardo V...
Tuning
Oprettet:
27. apr 2004
Visninger:
108
Star Trafic udstødning på Jog R? Hejsa:) Passer en Star Trafic udstødning til JOG R? hvis ja hvor meget ekstra giver den?
Tuning
Oprettet:
24. apr 2004
Visninger:
105
Hebo Titan Jog R Vil det hjælpe at sidde en Hebo Titan udstødning på min jog R istedet for den normale med det Meget smalle forrør.. Vil...
Teknik
Oprettet:
30. mar 2004
Visninger:
157
Hjælp Jog R ejere!!!!!! Er der nogen der ved hvor begrænsningerne på en jog R sidder?? og er forrøret på den originale udstødning ike lige mege...
Teknik
Oprettet:
29. mar 2004
Visninger:
84
Jog R udstødning! Jeg har tænkt mig at købe en god tunudstædning til min Jog R, men er det overhoved muligt at sætte den på uden en anden...
Tuning
Oprettet:
12. mar 2004
Visninger:
118
Hvilken udstødning er bedst? Hey, jeg leder efter en god tunudstødning til en Jog R. Er der nogen der har erfaringer eller bare gode ideer til noget...
Tuning
Oprettet:
11. mar 2004
Visninger:
153
Jog R udstødning? Hey, jeg er den glade ejer af en Jog R, og overvejer at købe mig en Gianelli sport udstødning. Jeg har fjernet ringen, ...
Tuning
Oprettet:
1. mar 2004
Visninger:
60
Jog R udstødning Hvis jeg køber en Tecno Estoril vil den så passe? og i så fald hvor meget vil den hjælpe?
Tuning
Oprettet:
26. feb 2004
Visninger:
60
Hjælp til udstødning! Hey! Jeg har en Jog R og overvejer at købe et Turbokit Udstødning Original inde fra http://www.scooter-shoppen.dk/ Er...
Generel Snak
Oprettet:
17. feb 2004
Visninger:
129
Jog R Tun hej hvad for noget tun passer til en jog r ? hvilke rullere ska man have ? hvilken slags killrem ? hvilken slag...
Tuning
Oprettet:
3. feb 2004
Visninger:
117
Hjælp til jog r jeg vil gerne have noget hjælp ti jog r passer en jog udstødning til en jog r ???? hvor hurgtigt kører den når man pi...
Tuning
Oprettet:
1. okt 2003
Visninger:
166

Annonce