Indlæser...
Sortering
puch vz50 ja så har jeg fået lavede min scooter så nu vil jeg gerne sælge min puch vz50 der følger en udstødning med og en cylind...
Generel Snak
Oprettet:
25. maj 2004
Visninger:
77
tjek den her cylinder !! Jeg poster lige igen for at gøre mig forhåbninger om at der er nogen der gider at svare <SNØFT> ... :) DR Racing 50...
Tuning
Oprettet:
25. maj 2004
Visninger:
217
tjek den her cylinder !! Jeg poster lige igen for at gøre mig forhåbninger om at der er nogen der gider at svare <SNØFT> ... :) DR Racing 50...
Tuning
Oprettet:
25. maj 2004
Visninger:
121
Hva nu hvis.... Hey:) Jeg har lige fået fræset min motorblok så der er plads til min nye cylle, men inden jeg samler den vil jeg vid...
Teknik
Oprettet:
24. maj 2004
Visninger:
104
Neon Hey ya!! Jeg har fået at vide at jeg skal have noget neon på min Esti... men hvilken farve? blå? Rød? Jeg synes bare a...
Styling
Oprettet:
23. maj 2004
Visninger:
208
R-I-D-S-E-R Hjææælp :( Er virkelig ked af det, min sonic har fået dens første ridser, væltede på noget lumsk halv-vådt græs.. Hvordan kan j...
Generel Snak
Oprettet:
23. maj 2004
Visninger:
231
problemer - hjælp jeg har lige købt helt nyt tun til min aprilla sonic.. jeg har fået startet den men den gider ik køre frem ad.. har prø...
Generel Snak
Oprettet:
23. maj 2004
Visninger:
219
HJÆLP HJÆLP HJÆLP MIG!!! Min Puch maxi k har lige fået ny 15mm bing kaburator og køre med standard luftfilter og dyse 82. den starter fint, men ...
Teknik
Oprettet:
22. maj 2004
Visninger:
247
Skal der nye ruller på dyret ? Jeg har lige sat en Ixil Race Chrome udstødning på min Street Magic .. Men nu når den er kold vil den ikke rigtig tage ...
Generel Snak
Oprettet:
22. maj 2004
Visninger:
131
Er den fed? Kig lige på min jog R, Har lige fået den ind.. Giv den en stemme... tak http://www.scootergalleri.dk/html/gal_visbi...
Generel Snak
Oprettet:
21. maj 2004
Visninger:
122
Gilera Runner Ja, jeg har lige fået ny scooter, som skrevet Gilera Runner, og jeg væltedet så, og smadret et lille areal på min højre...
Generel Snak
Oprettet:
20. maj 2004
Visninger:
123
Så er der update ;) Hey gutter og gutinder .. Så har jeg endelig fået opdateret min side.. tjek engang, med smid en kommentar om min scoot...
Generel Snak
Oprettet:
19. maj 2004
Visninger:
104
powerluftfilter hvad skal jeg gøre/købe, for at få et power luftfilter på min sonic. Skal jeg købe ny studs, eller er der nogle der pas...
Tuning
Oprettet:
17. maj 2004
Visninger:
86
Udfræsning af motorblok!! jeg skal ha Polini sport og star trafic på min rally 04.. men jeg har fået at vide at jeg skal fræse motorblokken ud fo...
Generel Snak
Oprettet:
17. maj 2004
Visninger:
125
bræmser hej jeg har taget mit hjul på min bws af fordi jeg har fået nye fælge på den. men så nu hvor jeg skal til at putte det ...
Generel Snak
Oprettet:
16. maj 2004
Visninger:
139
MIN APRILA RALLY 04 giver problemer Jeg har en Aprila rally04 ... det ser ud til at den er begrænset mere end 1 sted.... har sku fundet en begrænsnin...
Generel Snak
Oprettet:
16. maj 2004
Visninger:
149
Efterlysning Skrevet: 14-05-2004 21:10:01 Hey gutter i forbindelse med min efterlysning,er det opklart har fået oplysninge...
Generel Snak
Oprettet:
14. maj 2004
Visninger:
276
Væske beholder...! Har fået S-Bremse på min jog.. men væskebeholderen fylder for meget.. har set nogle jog med S-bremse,men hvor beholdere...
Teknik
Oprettet:
13. maj 2004
Visninger:
77
Væske beholde...! Har fået S-Bremse på min jog.. men væskebeholderen fylder for meget.. har set nogle jog med S-bremse,men hvor beholdere...
Styling
Oprettet:
13. maj 2004
Visninger:
125
Ny nøgle..!? Hey.. Jeg har fået bøjet den sidste nøgle til min kværn, hvor kan man få lavet en ny? Hos PGO? Hos en nøgle smed? (el...
Generel Snak
Oprettet:
12. maj 2004
Visninger:
402

Annonce