Indlæser...
Sortering
Hej hjælp til hvad for en udstødning skal jeg køre med på det her opsætning Yamaha JOG FS LC 1: Cylinderkit Top Performances Due PLUS ll 70 ccm ø10mm 2: krumtap Doppler Endurance ø10mm 3: kr...
Tuning
Oprettet:
23. nov 2017
Visninger:
512
Jog as hjælp. Min jog ska indstilles i dyse. Fik købt mig et sæt med 105-128 Men de er ligesom de alt for store, der sidder 100 i nu...
Tuning
Oprettet:
12. apr 2013
Visninger:
329
Jog r racing vs Jog r Sport værdi? Dav sg har en jog r og har 2 motorere til den? men vil rigtig gerne sælge det da jeg har bil nu. Men hva tror i jeg k...
Generel Snak
Oprettet:
8. jan 2012
Visninger:
625
Hej hjælp i får en x-høj Hej har denne her aerox indstilling lyder sådan Polini EVO1 47.6 ø12 Polini evolution krumtap SKFC4 lejere Hebo Ra...
Tuning
Oprettet:
31. jan 2011
Visninger:
296
skal jeg fræse for at få plads til OR? er der slet ikke nogen der kan svare mig på om jeg skal fræse i mit kickstarterskjold, hvis jeg skal have komplet OR ki...
Generel Snak
Oprettet:
26. maj 2010
Visninger:
316
hiper remskiver/or kit. ville det give noget at smide or vario i og or rem og så hiper remskiver, det er jo også 128 mm ? giver det slet ikke n...
Tuning
Oprettet:
3. apr 2010
Visninger:
183
Hjælp til Tyffe lc dd halløj . . nogen der kan svarer mig på hvorfor fanden man ikk kan komme af med en skid ? . . har en typhoon lc dd m...
Generel Snak
Oprettet:
12. nov 2009
Visninger:
380
Forbedring af opsætning - LC TC Ja hey :) Synes i , der skal ændres noget . på følgende opsætning ? : Yamaha Aerox LC DD Blok, Poleret Og Blueprint...
Tuning
Oprettet:
25. jun 2009
Visninger:
336
Team Cross Motor - værdi ? Yamaha Aerox LC DD Blok, Poleret Og Blueprintet Til Malossi MHR Team Speed Cylle - Malossi MHR Team Cross - Out Of B...
Tuning
Oprettet:
19. maj 2009
Visninger:
363
Nogle der er gode til at gæt HK? Hey. Nogle der kan sige mig hvad denne opsætning ca vil smide`? Hej sg nogle der kan hjælpe med hvad denne opsætnin...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
28. apr 2009
Visninger:
431
Nogle der er gode til at gætte HK? Hej sg nogle der kan hjælpe med hvad denne opsætning vil smide ca af hk? R.setup LC Cylinder ø12 Portet . Udstødn...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
28. apr 2009
Visninger:
487
hiper2 remskiver 128 mm? er det rigtigt at en hiper2 remskive er 128 mm? i såfald, er de så ikke ligeså gode som en malossi overrange remsikive?
Tuning
Oprettet:
21. apr 2009
Visninger:
200
Rem? Hvis jeg nu sætter 128.mm Remskiver i min Bws Blok skal jeg så sætte en anden rem i også?
Tuning
Oprettet:
26. mar 2009
Visninger:
78
128.mm Remskiver i lodret motor Hvad skal jeg gøre før der er plads til de remskiver i min blok?
Tuning
Oprettet:
25. mar 2009
Visninger:
125
Hva ka j få for min motor :) ? Heysa folkens . J er ved at sælge min motor , fra min Rox , men aner ikk hva j kan tillade at tage for den ;) Nogle der...
Tuning
Oprettet:
24. sep 2008
Visninger:
349
Hmm passer remmen?? Hey . ville hører jer om man også skal skifte remskiver til 128 mm hvis man køber en Malossi MHR Overrange rem.. ...
Tuning
Oprettet:
30. aug 2008
Visninger:
138
Vurdering af HPR Team Cross Rox . Hey folkens . J står lidt i penge nød , og regner med at sælge Rox'en her efter Skærbæk træffet (: J skal snart have kø...
Generel Snak
Oprettet:
19. aug 2008
Visninger:
298
opsætning = fart? Hvor meget tror i denne opsætning render? :) Cylinder : Hebo Manston 2 LC Tænding : Ital Kit Krumtap : Doppler 12...
Generel Snak
Oprettet:
7. aug 2008
Visninger:
121
128 mm remskiver vs std. remskiver? vil bare sprøger om 128 mm remskiver giver en stor foskel på hk, træk, moment ovs: forholde til std. ? hva med hvis man...
Tuning
Oprettet:
10. jul 2008
Visninger:
487
Udstødnings valg , Evo2 , hjælp . Hejsa (: Hvilken udstødning vil i anbefale til nedenstående opsætning ? : Yamaha Aerox LC DD Blok, Poleret Og Bluep...
Tuning
Oprettet:
1. jul 2008
Visninger:
231

Annonce