{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
195 visninger | Oprettet:

Anlæg i jog r (:? {{forumTopicSubject}}

Hej Guys.. (:

jeg har tænkt mig at lave anlæg i min jog R, men vil gerne lige have lidt hjælp med anlægget.
kan i hjælpe mig med disse ting . ---

-. nogle rigtige gode højtaler der kan passe i en jog R, til en fornuftig pris
-. hvilke anlæg eller forstærker.

tak guys.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Anlæg i jog r (:?
  • #1   5. apr 2010 køb speedline's smiley

• #2   5. apr 2010 1.forstærker: kommer an på om du skal høre det imens du køre eller om du skal høre det når den er slukket. og om du bare skal bruge en cd radio. i en cd radio er der allerede en forstærker indbygget, så hvis du ikke vil slutte en mp3,4 ipod eller andet til, behøver du ikke en forstærker

2. Jeg vil råde dig til at sætte et ekstra batteri med meget strøm kapacitet, så du ikke tager på scooterens batteri. for da jeg havde anlæg i min jog r tog den et blinklys relæ. fik af vide at det var fordi jeg satte den til batteriet i scooteren så den tog for meget strøm. ved ikke hvordan.

3. du kan jo evt sætte en højtaler under frontskjoldet HVIS du vælger at lave det med forstærker ;). det giver lidt bedre lyd når man køre :).

4. lav et fotoalbum når du er færdig ;). du kan evt tage lidt ideer fra mit anlæg i mine fotoalbums smiley

håber mit indlæg var forståeligt smiley

//Keld

• #3   6. apr 2010 takker (:

skal bare kunne sætte min ipod til med jackstick, så ved ikke om det bedst med anlæg eller forstærker

• #4   6. apr 2010 så skal du nok have en forstærker på smiley

Kommentér på:
Anlæg i jog r (:?

Annonce