{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
463 visninger | Oprettet:

Hjælp til projekt :) {{forumTopicSubject}}

Hej derude, jeg er ved at planlægge et stort projekt med min speedfight, og har et par spørgsmål.

1:
Jeg skal have malet kickdæksel og fælge, og skal derfor have fjernet al lak 100%. Jeg har hørt om glasblæsning, sandblæsning og lakfjerner;
- Hvad anbefaler i?
- Hvad koster det hos en professionel?

Ang. maling:
- Hvad koster det cirka hos en autolakerer?
- Hvis jeg skal gøre det selv, kan T-hansens spraymaling så gøre det, eller skal man til en autolakerer for at få ordentlig maling?

2:
Inderskjoldene skal også males, men jeg har fået at vide at der skal noget spartel eller lign. på, før malingen binder ordentligt. Jeg er blevet anbefalet spray-spartel, men det er virkelig dyrt.
- Er T-hansens polyester spartelmasse fint nok til denne opgave?
- Kan det eventuelt laves uden denne type behandling? (et par stykker jeg har spurgt har malet uden at spartle)

3:
Jeg hader når min udstødning bliver grim og rusten, og har tænkt mig enten at slibe min nuværende helt ned, eller købe en ny.
- Hvad kan man gøre for at forhindre rust? (hvad har du selv gjort?)

- på forhånd tak smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til projekt :)
  • #1   15. jan 2005 jeg kan glasblæse.. men hvis det er pulverlak løber prisen op i 1500 kroner for 2 fælge+varioskjold

• #2   15. jan 2005 1. sandpapir :P?
    2. autolakør vil jeg anbefale, min sr 50 er malet hos autolakør og mega flot..
    3. rust fjerner smiley

• #3   15. jan 2005 jeg har lige slebet min udstødning ned og grundet den, malet den så den er blevet flot igen og forhåbenligt ikke ruster igen smiley

• #4   15. jan 2005 1 : kan ikke se hvorfor du skal fjerne alt maligen hvis du alligevel skal have fælgene og varioskjoldet malet igen.. så slib det let og så el lag grunder og så farven....

vi helt klart anbefale autolak hvis du ikke har prøvet og male før... er i lære som autolakere så ved at det giver et meget pæner resultat.... end thansen maling!!!!!!

2 til inder skjoldene skal du bruge 1k plastikgrunder dernæst giver du skjoldene 3 lag 2k fylde. 1 lag uden fortynder, 1 lag med 5 % fortynder og det sidste lag skal der 10 % fortynder i eventuelt tone farve så du kan se om det har fået fyder over det hele...

3 sleb min udstødning og gav den varmefst maling....

Kommentér på:
Hjælp til projekt :)

Annonce