305 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Stalker design :) Stalker design :)

Hej alle sammen jeg ville høre jeres mening om mit kommende udseene til min stalker bare få et billede af det inde i hovedet da det gerne skal være en flot scooter smiley

Matsorte yderskjolde (front og sider og den lille bagi sammen med styrskjold) H
Hvide inderskjolde (Under sædet, der hvor låsen sidder)
og en dørkplade i bunden med klare blinktlygte glas digital speedometer og grønt neon lys neden under smiley med udspartlet bad boy look
Hvad syntes I smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Stort og tungt spejl og 4 billeder 550 kr.
  • Rengøre træterasse 1.500 kr.
  • Installer 3 pendel lamper 500 kr.
  • Ophæng af spejl på badeværelse 500 kr.
  • Rodfræsning 1.500 kr.
  • Slibe et gulv bøge parket 2kvm 1.700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stalker design :)
  • #1   14. jun 2011 Tjoe jeg er personligt ikke glad for rent sort/hvid tema. Så hellere vælge enten sort eller hvid(eller måske en nuance af grå) og så et enkelt anden farve.

Eller du kan eksperimentere med forskelige farvekombinationer. Det er lidt knald eller fald.

Men ellers lyder det jo fint nok. Ikke noget revolutionerende, men kommer da til at se meget federe ud end std. Men mangler du ikke lige at få skiftet hjulene ud? Std 10" er da alt for kedelige!

Og hvor får du digitalt speedometer fra? smiley

• #2   14. jun 2011 Ved jeg ikke med speedo endnu og der skal KROM runner fælge på smiley

• #3   14. jun 2011 Sort/orange tema ville være meget pænt også, og ikke krom fælge, vil ikke være pæne ret længe.. Brug dog krom hvis det kun er til udstilling

Kommentér på:
Stalker design :)

Annonce