149 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
0 Svar
Andre forumemner med "Styling af SR50"
styling af sr50
jeg viil gerne style min sr50 noget mere, men ved ikke rigtig hvordan, er der nogle af jer der har nogle ider til den, har kun 1 nemlig chrom udstøning, og ved ikke hvor jeg kan få det gjornt ved i d...
jeg viil gerne style min sr50 noget mere, men ved ikke rigtig hvordan, er der nogle af jer der har nogle ider til den, har kun 1 nemlig chrom udstøning, og ved ikke hvor jeg kan få det gjornt ved i d...
Skrevet af: Mathiesen 23,87hk . - 23. aug 2008
styling af Ditech
hey... jeg har lige fået et helt nyt plastik fra Italien til min sr50'er... har noget stropelight på, men mangler noget mere ;-) .... kom med nogle idéer.. tak... billed kommer snart!
hey... jeg har lige fået et helt nyt plastik fra Italien til min sr50'er... har noget stropelight på, men mangler noget mere ;-) .... kom med nogle idéer.. tak... billed kommer snart!
Skrevet af: obie G - 4. okt 2003
ang. sr50 projekt..
så har jeg fået købt mig en sr50 lc dd til baneracer projekt næste år.. går og overvejer lidt hvad farver den skal have (bliver autolakeret) så ville lige høre om der er nogen af jer der har nogen id...
så har jeg fået købt mig en sr50 lc dd til baneracer projekt næste år.. går og overvejer lidt hvad farver den skal have (bliver autolakeret) så ville lige høre om der er nogen af jer der har nogen id...
Skrevet af: Gade -=Marcipanfræsseren=- . - 18. nov 2008
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Tffg g 400 kr.
- Jysk bord og lille kommode 600 kr.
- Montage af loftlampe 400 kr.
- Afløbsslange til vaskemaskine 1.400 kr.
- Løbende vand i toilet 800 kr.
- Skifte Køkkenvandlås 1.000 kr.
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Styling af SR50 Ditech