{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
709 visninger | Oprettet:

Dobbelt blinkhastighed med modstande??? {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige købt en ny Gilera Runner sp50 og monteret Lexus led baglygte med blink funktion i, jeg ved fra tidligere projekter at der også skal monteres modstand i hver side. Det har jeg også gjort denne gang og da lygte er fra KGI og passer perfekt som den originale gjorde spurgte jeg deres support om råd til hvilke modstande jeg skulle bruge. Det virker som sagt ikke og blinker for hurtigt og KGI vidste ikke hvad der evt. var galt, det hele er samlet korrekt og modstandene bliver varme som de skal. Lygten fungerer som kørelys og bremselys der så blinker orange når man aktiverer højre/venstre blinklys for derefter at blive rød i blinksiden igen. Er der nogen scooter gutter herinde der kan hjælpe mig med det problem? Jeg håber i kan hjælpe når firmaet ikke kan!
På forhånd tak!
Hans-Henrik (custom fan)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dobbelt blinkhastighed med modstande???
  • #2   31. mar 2012 Nu er jeg jo elektronik mand ., jeg tænker lidt om du har normale blik lys på foran med alm pærer i eller om du kun har denne baglygte der skal blinke alene?
    Jeg spørger fordi at blink relæet skal belastes normalt med to blink lys i hver side for at bliks normalt og hvis du kun har baglygten skal du sætte lavere modstands værdi på end de typiske 10 ohm?


  • #3   31. mar 2012 Feks byggede jeg en street magic kun med blink i baglygten og dens relæ er vandt til 21w pærer i alle hjørner , for at det blinkede normalt måtte jeg ned i 4 ohm 50W modstande.

Kommentér på:
Dobbelt blinkhastighed med modstande???

Annonce