507 visninger
|
Oprettet:
speedfight skjolde ? {{forumTopicSubject}}
hvis man nu køber en speedfight 1, kan man så godt sætte speedfight 2 skjolde på, altså har fundet sådan et fint skjold sæt, men den er beregnet til en speedfight 2 ac/lc, men synes bare at skjoldene ser meget ens ud..
nogle der har prøvet det, eller ved noget om det virker ?
aug 2010
Følger: 10 Følgere: 3 Scootere: 3 Emner: 3 Svar: 186
jul 2008
Følger: 35 Følgere: 42 Scootere: 11 Emner: 67 Svar: 2.200
http://www.kgi.dk/product-9314-3129.php
apr 2012
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 9
apr 2012
hvad gør jeg så ?
apr 2012
jul 2008
http://www.scootergalleri.dk/alb_vis.aspx?albumid=52298
den er sku lidt fræk
apr 2012
for det er jo først og fremmest 2200 kr for alt det lyserøde, så skal der også en del hvide dele til, og prikken over i'et er at der nu også skal bruges penge på en ny forlygte..
så kom jeg jo lige i tanke om, min har har arbejdet som autolakere dengang jeg var lille, og er nu igang med at finde ud af hvad han skal have for det, fordi han maler med sådan noget special sprøjtemaling, så må vi jo se, hvad der bedst kan betale sig
apr 2012
jul 2008
hvad jeg tilgengæld ikke forstår er hvorfor du ikke lige har lavet et fotoalbum med dig selv ;-P
apr 2012
et fotoalbum af mig, HAHAHA, tror hellere folk herinde vil se på min, på et tidspunkt, færdig lakeret scooter, men har sådan kigget lidt rundt herinde, og tror ikke folk vil kunne lide min scooter, da der jo ikke kommer noget tun på, det eneste jeg går op i er styling, ikke fordi jeg ikke tror jeg kan finde ud af det med tun, men gider ikke køre 1 tur og så få alt taget af de der mænd i hvide biler, du ved så hellere lege med udseendet på den, jeg kan godt lide at designe, og har bare i en del år haft dette fede billed i hovedet af en total blæret scooter.. i pink, ja
men for lige at komme tilbage til det med fotoalbummet, havde det været en flok italiener herinde, så kunne det godt være mama her oprettede et fotoalbum, ej det gas min selvtillid er bare ikke så høj, og er ikke herinde for at score, da jeg skal giftes næste år med den dejligste fyr.. men har bare ikke lyst til at høre små popsmarte kommentare men en ting må jeg give de der små popsmarte, scootere, det ved de sku noget om, hehe.. ej jeg dømmer ingen.. men kender du ikke det, nogle gange er der bare en lille flok "dumme personer" der ødelægger det for alle andre i flokken
speedfight skjolde ?