Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne murbrokker og træ 500 kr.
  • Samle to Ikea Metod skabe og hænge op over køleskabet 1.000 kr.
  • Kloak i badeværelse er tilstoppet der skal bruges en maskine for at kunne åbne det på da det er s afløb uden vandlås 625 kr.
  • Assemble Ikea cupboard 600 kr.
  • Nedrivning af fliser på badeværelse 1.000 kr.
  • Fjerne byggeaffald 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Spartling
  • #1   21. jan 2013 Hvis det er meget du skal spartle/ligge oven på for at få anden facon, skal du starte med glasfiberspartel. Når du har facon, bruger du en "normal" polyesterspartel, som er fin.

Derefter filler på spraydåse og grunder/maling efter det, for at opnå det bedste resultat

• #2   21. jan 2013 Læste mig frem til at man maksimalt må spartle 2cm glasfiberspartel på, så hvis man vil have mere end det, skal man så til at arbejde med rigtig glasfiber?

• #3   21. jan 2013 Anders. nu jeg selv autolaker. og der er ikk noget maks for spartel. hvis du skal bruge 10 cm spartel gør man det, men ville selv hvis jeg synes der skal for meget i bruge glasfiber.(yderst sjælden), og så ellers bare trække i så de ligger meget jævnt, men du ender nok med at skal trække i over 2 gange måske 3. alt efter hvor meget du vil ændre form. Og forresten det er nemmere at forme med almindelig polyester spartel. da det er lettere at ligge i og bløder at slibe i.
    Men bliver et stort projekt lyder det til smiley Held og lykke med det smiley

• #4   21. jan 2013 Okay tak for hjælpen! smiley

Ja det er et større projekt der er gang i. Men så har jeg også noget at lave jo!
    Held og lykke skal jeg nok få brug for smiley

Kommentér på:
Spartling

Annonce