{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
434 visninger | Oprettet:

Styling Speedfight 2 {{forumTopicSubject}}

Nogle der har nogen nye ting jeg kunne gøre ved min scooter for den blev mere værd samt måske så lidt bedre ud smiley nu har jeg jo fået lavet udstødningen og kickstarterskjold så ville gerne have nogle nye ide´er smiley
Se den her http://www.scootergalleri.dk/galleri/314634-peugeot_speedfight_2_wrc_206 .
se foreksempel forskellen på billede 7 og billede 18 . der kan man også se hvordan jeg har fået skjoldene pænere igen osv smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Styling Speedfight 2
  • #1   16. maj 2013 Altså leder du efter styling så den stiger i værdi? eller bare så den kommer til at se federe ud?

  • #2   16. maj 2013 både og smiley hvis du har nogle ide´er til det ene eller andet må du meget gerne skrive det

  • #3   16. maj 2013 Altså, der er sindssyg mange speedfights med det skjoldsæt du har. Køb nogle matsorte ( det havde jeg før ) det er pisse fedt. Ellers køb sådan nogle små ting som håndtag, nogle fine skruer nye lygter både for og bag. Til sidst så pil dog din "bagskærm" af hvis du alligevel ikke kører med nummerplade

  • #4   16. maj 2013 Skjoldsættet koster for meget til jeg vil ofre så mange penge på det smiley , men ellers god ide med håndtag og lys . og ja havde sku entelig ikke tænkt over det med bagskærmen . Havde sku ikke lige faldet mig ind, så fedt nok du lige sagde det smiley ellers nogle med nogle ide´er

  • #5   16. maj 2013 Først og fremmest kan du lige kikke på min og se hvad jeg har gjort. Hvis du kan lide bartstyr er det også en god ide, nogle skjolde kan man også sætte gitter i, SE det finder jeg sindsygt fedt. Har dog ikke haft muligheden for det smiley

    Nogle finder fælgebånd fede. det kan du prøve.
    Ellers er der de helt små ting, som en forhøjer ved støddæmperen, en farvet kickstarter, farvede variatorskruer og LED lys hvis du er til sådan noget.

    Ellers kan du bore nogle huller i variatorskjoldet, det har jeg også men har ikke fået lagt et billed ind endnu


  • #6   16. maj 2013 Bart styr er ikke lige mig men ja det kunne se fedt ud med fælgebånd måske, har faktisk købt ny farvet kickstarter har bare ikke fået den smidt på smiley

Kommentér på:
Styling Speedfight 2

Annonce