{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
636 visninger | Oprettet:

peugeot tkr furious styling hjælp/ råd søges :) kom glad ! {{forumTopicSubject}}

Cyllinder : stage6 pro sport 47,6
kaburator : 17,5 motoforce med 85 dyse og sort scooped powerfilter
udstødning : stage6 replica
8 grams ruller

resten er standard - skal snart stage6 vario stage6 kopling og koplingsklokke på, og en stage6 cdi - måske en anden gearing også ? den køre ellers rigtig godt, men skal lige indstilles på kabu lidt endnu før den er perfekt.

men det jeg egentlig vil spørge om her er lidt råd til at style den lidt, eller gøre den lidt flot. jeg havde egentig ikke tænkt mig at gøre det men kan virkelig ikke lide det "farve tema" den køre på nu (sort og rød). den der bøjle der sidder bagers på scooteren er også rød, overvejer at tage den helt af eller male den, de er ret bleget af solen igennem årende og det er ikke pænt, heller ikke på bartstyret som også er rødt.

piller snart mine blinklys af og køber en baglygte glas fra scooter attack med indbygget.

min yndslings farve er grøn. så tænkte på et farve tema i grøn og hvis men det syntes jeg lyder besværligt - hvis bliver vel hurtigt snavset osv - men tænkte på grøn og gul så...men det bliver måske også for meget, grøn og sort er lidt for kedeligt måske..

hvad tænker i ? og hvilke dele skal males i hvilke farver ? altså jeg kan godt finde ud af det selv det er ikke det, jeg vil bare gerne have lidt post måske fra tkr furious i flotte farver i har set smiley u know.. råd... jeg er lidt lost

samt at spørge efter en god spraydåse mærke at bruge til den slags.

det bliver nok mørke grøn og sort.... men er ikke sikker endnu

jeg poster billeder snart og også en dag når den er færdig

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  peugeot tkr furious styling hjælp/ råd søges :) kom glad !
  • #2   12. apr 2014 Wow du er glad for smileyer Mouritsen! smiley smiley

• #4   12. apr 2014 tak for beskeden smiley men jeg er doven og vil helst ikke til at male det sorte vario dæksel og inderskjoldende (ved fødderne os.v) derfor kan jeg jo egentlig blive nød til at holde det i sort og (et eller andet farve tema) ellers kommer det jo til at se helt åndsvagt ud smiley

argh... det smileys smitter smiley :D smiley

• #6   12. apr 2014 har ikke alverdens penge smiley og min ven er btw ved at udanne sig til autolakerer - han lovede at gøre det men hvis han ikke får tid må jeg lige selv - har malet før det er intet problem, men det var egentlig heller ikke det jeg spurgte om eller ind til.

• #8   12. apr 2014 Sorry for OT, men du har vel ikke nogen dele til Sådan en TKR Furious? smiley

- tjek evt. Min inde på min profil!

- hvad har du givet for den, og hvor mange km har den kørt? Alder? smiley

Kommentér på:
peugeot tkr furious styling hjælp/ råd søges :) kom glad !

Annonce