{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stickerbomb folie???
  • #2   27. okt 2014 Hvad skal du have for at gøre det på en skjoldet ved oliebeholderen? smiley

• #3   27. okt 2014 men hvordan gør man? Altså skal jeg bare købe en masse klistermærker? smiley

• #4   27. okt 2014 Du laver jo åbenbart alt racerparts din verdensmand.

Når det er stickerbomb kan det ligesom ikke sprøjtes på..

Der skal enten folie eller massere af klistermærker med klarlak til.

AsTina har folien i god kvalitet til meget billige penge
    Og så en varmepistol så kan det sagtens lade sig gøre, kræver en lille smule tid at få helt fat på det, men giver gerne en længere forklaring

Har brugt samme folie til en street magic og brugt deres kulfiber folie til en bil kabine smiley

• #6   28. okt 2014 Man kan ikke spraye stickerbomb da det ligesom er en helvedes masse stickers(eller motiver når det er folie) Til tider er jeg nået frem til du enten er langtfra den alder du påstår du er, ellers er du bare blandt jordens største klaphatte, bum! Så gider jeg ikke snakke eller diskutere mere om/med dig.

Her er et af de billeder jeg snakkede om til tråd starter. det var mit første forsøg og det gik lidt galt i hjørnet men det var ligemeget da den del alligevel var dækket af resten af midterkonsollen.

profilbillede
  • #7   28. okt 2014 Okay, så det kræver bare tålmodighed og selvfølgelig materialerne? smiley

Tusind tak Juhl det er en kæmpe hjælp smiley

• #8   28. okt 2014 Tålmodighed, og så skal man fokusere på det mens man gør det så man er sikker på det bliver helt rigtigt, det går næsten altid lidt galt med de første par små ting man laver og så bliver det nemmere og nemmere smiley

• #9   28. okt 2014 okay, så det er bare igang med at prøve? Jeg kunne f.eks. bare prøve med det skjold, som sidder nede ved oliebeholderen på en hot 50? smiley

• #10   28. okt 2014 Styrkjold, anderøv og olie skjoldet, ville allle sammen være fine til at "øve" sig på til at starte med, så når det er blevet godt kan du gå op til de større skjolde smiley

• #11   28. okt 2014 Evt. lok kammeraterne til om deres lygtekåber på gearmaskinerne, eller lign. skal have en stickerbomb, så kan du også tjene lidt af dine materialer ind igen smiley

• #12   28. okt 2014 Haha Ja det kunne man gøre smiley

Så vil jeg få skaffet mig noget, så jeg kan komme igang. smiley

Kommentér på:
Stickerbomb folie???

Annonce