{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  xenon
  • #1   2. dec 2014 5000K giver bedre lys.

• #3   2. dec 2014 Kører med det på min Rieju bare i 8000K istedet man ja det virker helt fint og giver et rigtig nice og super godt kørelys man kan ivertfald se noget iforhold til normalt lys det helt 100 smiley det eneste du skal huske er at få købt den type pærer der høre til din knallerts også isolere lygtehuset lidt da det kan ske at den smelter lygtehuset pga. Den meget kraftige varme fra xenon pæren det dog sjældent det sker smiley

• #4   2. dec 2014 #3
    Prøv 5000K.
    Det giver bedre lys og mere lys.
    8000K er bare lidt mere smart ass og det tiltrækker også mere blå blink.

• #5   2. dec 2014 Jammen blå blink er jeg egentlig ligeglad med det meget sjældent det sker at de fanger mig smiley
    Men 5000K er det er jo helt hvidt lys og ikke isblå lys synes nemlig det isblå lys ser sindsygt fedt ud og så synes jeg også at det gengiver en meget bedre farvegengivelse iforhold til det hvide lys smiley
    Men det kan da umuligt være ret meget mere lys 5000k giver iforhold til 8000K har kørt med begge og synes 8000K klart var mest behageligt at køre med men det vil en smagssag smiley

• #6   2. dec 2014 8000K gengiver farverne dårligere, da de bliver blålige.
    8000K vil også være det værste, når der kommer sne.
    Der vil 4300K være bedst.

• #8   2. dec 2014 Tommy Kan godt være men synes stadig 8000K er mere behageligt for mig og synes også de gengiver farverne bedre end 5000K smiley

• #9   2. dec 2014 Race-Parts kan du evt. Smide et billed af lyset fra de pærer og evt. Et link har nemlig fået nyt lygtehus og lygter til Riejuen da de gamle gik i stykker under uheldet med taxaen Og xenon er mega dyrt så hvis jeg kan finde nogle pærer (halogen eller LED) eller noget der minder om xenon så ville det være nice smiley

• #11   2. dec 2014 Fedt ja var også glad nok for xenon lygterne men de gik desvære i stykker efter uheldet så skal finde nogle lygter der giver næsten samme effekt da jeg ikke lige gider give prisen for xenon igen det vildt dyrt smiley

• #13   2. dec 2014 Præcis der er nemlig vanvittig meget tilpasning og indstillingsarbejde i at installere xenon plus også prisen så er det ikke helt det værd hvis man bare kan købe nogle halogen pærer der virker næsten på samme måde og også giver den der fede effekt smiley

• #15   2. dec 2014 Ikke endu men vil da lige smutte ind og kigge efter den på speedline smiley

• #17   2. dec 2014 Fedt ser rigtig godt ud smiley
    har du monteret den i langtlys eller nærlyset smiley ?

• #19   2. dec 2014 Ok fedt smiley
    havde tænkt mig at lave mine positionslys enten i siderne i frontkåben eller som noget LED bånd rundt om forlygterne i selve lygtekransen så den får eagle eyes også lave det sådan at når man sætter tænding på tænder positionslygterne og når man tænder motoren slukker de og tænder de rigtige lygter smiley

• #20   5. dec 2014 Xenon er sgu da ikke dyrt til en scooter...!
    Skide 700kr for det bedste tænkelige lys.

Du finder ikke engang en god tunudstødning til den pris.
    Og heller ikke en stærk 70ccm cylinder i god kvalitet til den pris.

• #22   5. dec 2014 Joov det ved jeg nu ikke det sæt jeg bruger koster 1249 og der følger kun 1 pærer med der sider så også lige 2 pærer i min Rieju så det er dobbelt op dvs. 1249x2 og det er så 2498 kr. I alt for xenon plus også alt det der skal til for at montere dem det er et helved der tager tid så helt billigt vil jeg godt nok ikke sige det er smiley

Kommentér på:
xenon

Annonce