192 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
7 Svar
hjælp til streetfigter hjælp til streetfigter
heey drenge jeg har lige fået en streetfigter men jeg kan ik finde nogle frempind til barstyr er der nogle der ved hvad den passer frempind med da jeg sindsygt gerne vil have barstyr på
på forhånd tak
0 synes godt om
jul 2011
Følgere: 111 Scootere: 1 Emner: 8 Svar: 12.297
- Bare så du er klar over det..
apr 2012
Følger: 46 Følgere: 22 Scootere: 28 Emner: 3 Svar: 35
jul 2011
For det andet er ændring i konstruktionen med dele der ikke er godkendte også ulovligt..
Du skal der ud over også kunne nå både horn og blinklys med begge hænder på styret..
At du har været heldig gør det ikke lovligt..
Et godt råd er at lade være med at udtale dig, om ting du ikke er sikker på..
apr 2012
Følger: 46 Følgere: 22 Scootere: 28 Emner: 3 Svar: 35
jul 2011
Jeg kan sagtens udtale mig om hvad du ved og ikke ved..
Du har jo lige bevist det
Jeg fatter ikke jeg gider bruge tid på en bedrevidende klaphat som dig..
- Men slå op i Detailforeskrifter for køretøjer, side 169 paragraf 10.04.042 og SE JEG HAR RET !
Du er jo dummere end snot hvis du tror det var for at provokere eller genere dig.
- Det var for at øge din tilsyneladende manglende viden, og gøre dig klogere så du var klar over det var ulovligt.
Derefter er valget skam helt dit.
Nu må du ikke blive lige så sur som sidst vi diskuterede og du også fandt ud af jeg havde ret..
- Du må snart finde ud af jeg aldrig skriver noget med mindre jeg er sikker i min sag.
Derfor gav jeg dig rådet om du skulle gøre det samme..
Må være hårdt altid at skulle være så sur, og spille så smart som dig, når du gang på gang bliver pillet ned..
- Slet bare dette pinlige emne som du plejer, så ingen når at se du IGEN tager fejl
jul 2011
www.fstyr.dk/~/media/Dokumenter/04%2520Krav%2520til%2520koretojer/Detailforskrifter/DfK2012.pdf
jan 2009
Følger: 32 Følgere: 69 Scootere: 9 Emner: 43 Svar: 337
Vil nu heller ikke tro det er alle politibetjente som er ligeglade. (Skulle da nok kunne nævne en enkelt eller to betjen som nok skulle flå styret af da
hjælp til streetfigter