Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af 5g til tv 1.700 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Beskæring af 10 m bøgehæk 2.800 kr.
  • Bicycle Adjustments 300 kr.
  • Sætte gardinstænger + gardiner op 1.000 kr.
  • Ophængning af loftelampe 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp til streetfigter
  • #1   27. jul 2016 Husk på bartstyr ikke er lovligt..
    - Bare så du er klar over det.. smiley

• #2   28. jul 2016 jeg har aldrig fået en bøde for det selv om jeg er blevet stoppet det ik lov krav at der skal være speedo på så længe lyset bare virker smiley

• #3   28. jul 2016 Det er et lovkrav der skal være speedometer på for det første..

For det andet er ændring i konstruktionen med dele der ikke er godkendte også ulovligt..

Du skal der ud over også kunne nå både horn og blinklys med begge hænder på styret..

At du har været heldig gør det ikke lovligt..

Et godt råd er at lade være med at udtale dig, om ting du ikke er sikker på..

• #4   28. jul 2016 Ralle Drop det det er på ingen måde lovkrav at der skal være speedo på og for det andet du kan ik udtale dig om en skid hvad jeg ved og ik ved et godt råd pis af Helved til vis du ik har noget godt at sige i det her forum

• #8   28. jul 2016 OMFG smiley

Jeg kan sagtens udtale mig om hvad du ved og ikke ved..
    Du har jo lige bevist det smiley

Jeg fatter ikke jeg gider bruge tid på en bedrevidende klaphat som dig..
    - Men slå op i Detailforeskrifter for køretøjer, side 169 paragraf 10.04.042 og SE JEG HAR RET !

Du er jo dummere end snot hvis du tror det var for at provokere eller genere dig.
    - Det var for at øge din tilsyneladende manglende viden, og gøre dig klogere så du var klar over det var ulovligt.
    Derefter er valget skam helt dit.

Nu må du ikke blive lige så sur som sidst vi diskuterede og du også fandt ud af jeg havde ret..
    - Du må snart finde ud af jeg aldrig skriver noget med mindre jeg er sikker i min sag.

Derfor gav jeg dig rådet om du skulle gøre det samme.. smiley

Må være hårdt altid at skulle være så sur, og spille så smart som dig, når du gang på gang bliver pillet ned..
    - Slet bare dette pinlige emne som du plejer, så ingen når at se du IGEN tager fejl smiley

• #9   28. jul 2016 Her er et link til det på færdselsstyrrelsens hjemmeside, hvis du har problemer med at bruge Google..

www.fstyr.dk/~/media/Dokumenter/04%2520Krav%2520til%2520koretojer/Detailforskrifter/DfK2012.pdf

• #10   28. jul 2016 Det siger vel egentlig lidt sig selv at du skal have et speedometer monteret når den er født med det..

Vil nu heller ikke tro det er alle politibetjente som er ligeglade. (Skulle da nok kunne nævne en enkelt eller to betjen som nok skulle flå styret af da smiley )

Kommentér på:
hjælp til streetfigter

Annonce