Farve af Puch Maxi K {{forumTopicSubject}}
hey folkens
er i gang med at restaurere en gammel Puch Maxi K og vil gerne have malet den. Men vil gerne have gjort det ordentlig og sådan at det holder og tænkte på hvordan den bedste fremgangsmåde er hvis man selv vil gøre det og også gøre det billigt som muligt.
PS hvad vil prisen være sammenlignet hvis man skulle have gjort det ved en autolakør ?
håber i derude kan hjælpe mig
aug 2015
Følger: 127 Følgere: 664 Scootere: 85 Annoncer: 1 Emner: 9 Svar: 746
men mal det selv det kommer kun til at koste 400-700kr max.
hvis du bruger godt med grunder og maling samt klar lak. men brug nu noget kvalitets Malling ved en farve forhandler. bare lov mig ikke at gå ned i Jem og fix eller Harald Nyborg og købe noget skid det er der så mange der gør omkring mig føj... de skulle skamme sig.
aug 2015
Følger: 127 Følgere: 664 Scootere: 85 Annoncer: 1 Emner: 9 Svar: 746
jul 2017
Følger: 11 Følgere: 106 Scootere: 5 Emner: 44 Svar: 875
Hvis du bruger spray maling så sæt dåsen i en spand varm vand til at varme det op, så er det sværere at lave løbere og der er mere tryk i dåsen.
Og husk at afprøve og vigtigst af alt, AF FEDT OVERFLADEN det er den største fejl alle de unger der måler deres maskiner laver, maling kan ikke hænge ved fedt, olie eller fingeraftryk, så det skal affedtes godt inden du maler, så kan det ikke gå helt galt.
mar 2015
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 6 Svar: 18
jul 2017
Følger: 11 Følgere: 106 Scootere: 5 Emner: 44 Svar: 875
Bruger selv stål børste på vinkelsliber, det tager sin tid men det er ekstrem godt til fjerning af gammel maling og rust.
Farve af Puch Maxi K