{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
281 visninger | Oprettet:

Farve af Puch Maxi K {{forumTopicSubject}}

hey folkens

er i gang med at restaurere en gammel Puch Maxi K og vil gerne have malet den. Men vil gerne have gjort det ordentlig og sådan at det holder og tænkte på hvordan den bedste fremgangsmåde er hvis man selv vil gøre det og også gøre det billigt som muligt.

PS hvad vil prisen være sammenlignet hvis man skulle have gjort det ved en autolakør ?

håber i derude kan hjælpe mig

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Farve af Puch Maxi K
  • #1   6. sep 2018 1500-3500kr sort kommer an på hvem det er selvfølgelig.
    men mal det selv det kommer kun til at koste 400-700kr max.
    hvis du bruger godt med grunder og maling samt klar lak. men brug nu noget kvalitets Malling ved en farve forhandler. bare lov mig ikke at gå ned i Jem og fix eller Harald Nyborg og købe noget skid det er der så mange der gør omkring mig føj... de skulle skamme sig. smiley

• #2   6. sep 2018 og det er spray dåser. men du kan også få det i små bøtter så du kan sætte kompressoren til og sprøjt løs. men du skal nok have en øvet til at male det for dig hvis det skal være pænt. ellers kan du selvfølgelig også bare slå dig løs og se hvad der sker det er ikke så svært.

• #3   7. sep 2018 Det handler 90% om preperation, altså slibe stellet helt rent for rust og så kvalitets grunder der også skal slibes mat inden malingen bliver påført.

Hvis du bruger spray maling så sæt dåsen i en spand varm vand til at varme det op, så er det sværere at lave løbere og der er mere tryk i dåsen.

Og husk at afprøve og vigtigst af alt, AF FEDT OVERFLADEN det er den største fejl alle de unger der måler deres maskiner laver, maling kan ikke hænge ved fedt, olie eller fingeraftryk, så det skal affedtes godt inden du maler, så kan det ikke gå helt galt.

• #4   7. sep 2018 Så den bedste fremgangsmåde vil være at sandblæse det og så derefter slibe det eller hvad ?

• #5   7. sep 2018 Jeg ved nu ikke om jeg personligt ville få et tyndt rustent stel sandblæst.

Bruger selv stål børste på vinkelsliber, det tager sin tid men det er ekstrem godt til fjerning af gammel maling og rust.

Kommentér på:
Farve af Puch Maxi K

Annonce