1.079 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

LED lys LED lys

Har lyst til at montere noget led lys under min scooter. Tænkte lidt på at det skulle være blå. Tror i politiet ville have noget imod at man havde det tændt mens man holder stille, fx på en parkeringsplads. Og kan man få en bøde hvis man har monteret det på scooteren, men det ikke er tændt?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne murbrokker og træ 500 kr.
  • Samle to Ikea Metod skabe og hænge op over køleskabet 1.000 kr.
  • Kloak i badeværelse er tilstoppet der skal bruges en maskine for at kunne åbne det på da det er s afløb uden vandlås 625 kr.
  • Assemble Ikea cupboard 600 kr.
  • Nedrivning af fliser på badeværelse 1.000 kr.
  • Fjerne byggeaffald 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  LED lys
  • #1   14. sep 2020 Jeg har det selv monteret på min men det er ulovligt. De fleste siger ikke noget til det tho.

• #2   14. sep 2020 Det skal have selvstændig kontakt, og må ikke være tændt samtidig som scooteren.

• #3   14. sep 2020 Politiet var ret ligeglad med det på min hot, de spurgte self hvad den knap jeg havde gjorde, men bare du holder stille er de ligeglad

• #4   14. sep 2020 Har i nogle links til nogle blå vandtætte led, som man kan koble på batteriet?

• #5   14. sep 2020 Hvis du er på offentlig vej, kan de altid give dig en bøde.

• #6   15. sep 2020 Du må gerne montere lys som GEJL og Styling. Men det må kun bruges når du holder stille, f.eks. til træf, og fester og alt sådan noget. Bare ikke når du køre på offentlig vej.

En sikker måde at lave det på, er at du montere lyset f.eks blåt led under scooteren, og så montere du en knap så du kan tænde og slukke for det, men placere kontakten så den ikke kan nås når du køre, det vil sige at du ikke har muligheden for at tænde for det når du køre, for at være ekstra smart så byg det eventuelt sådan at når du starter scooteren så kan lyset ikke tændes samtidig, så hvis du nu skulle "Glemme" og slukke for det, så slukker det automatisk når du f.eks. drejer nøglen og starter scooteren. så kan politiet overhovedet ikke sige noget til det smiley

• #7   15. sep 2020 #4 jeg købte mit på speedline ved black friday, men du kan sagtens bare søge på "blue led strip motorcycle" på ebay eller lign. Hjemmeside

Kommentér på:
LED lys

Annonce