{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kan man fjerne olietanken
  • #1   10. maj 2021 Ville nu foreslå at du blander det derhjemme, og kun fylder på der. Det er meget lettere at hælde færdigblandet på. Tanken er jo ikke helt tom når du holder ved tankstationen, så det bliver meget sværere at bestemme mængden af olie der skal i. Men kan ikke rigtig se hvorfor man skulle fjerne olietanken?

• #2   10. maj 2021 okay tak men ved du hvor meget olie der skal i pr liter

• #3   10. maj 2021 Tror vist de fleste plejer at køre med 2%. Men det kommer vist an på hvilken olie det er. Jeg ikke sikker på, om du bare kan pille olietanken af og køre derudaf. Synes jeg har hørt andre gøre det uden problemer, men det skal du ikke hænge mig op på.

• #4   10. maj 2021 kan du nemt og din olie blander blander 2.5% i mener jeg og en go olie burde du kunne køre 2% på

• #6   10. maj 2021 Ja du kan sagtens "bypasse" olietanken, og blanderen, og selv blande benzinen hver gang. Du skal have 2 % benzin (nu skriver du ikke model, visse af de meget gamle vil gerne have op til 4 %).

Jeg har selv gjort det de gange jeg har haft "tvivlsomme" scottere, hvor jeg var i tvivl om den nu blandede olie godt nok.

Så jeg det kan du sagtens, der er bare ingen særlig grund til det smiley og totaktsolie er pissedyrt, selv i små mængder gg.

• #7   10. maj 2021 Martin 2 takts olie er kun dyrt fordi at du ikke køber af mig ??

• #9   20. maj 2021 Nej okay, det vælter jo ikke budgettet... smiley

Jeg tænkte mest på de der tankstationer som ikke længere sælger decideret (forblandet) knallert benzin, men så en lille 10 ml bøtte til 30 kr smiley

Kan man ikke bare bruge madolie, så lugter den bare ag "GRillbar"?

Kommentér på:
kan man fjerne olietanken

Annonce