{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan fjerner man spraymaling
  • #1   30. aug 2023 Det burde forsvinde med cellulosefortynder. Men det er et UDENDØRS job i den friske luft og med gummihandsker så fingrene ikke tører helt ud. Og ikke noget med at pladre, det skal på kluden og derefter tørre malingen af.

Og sidst men ikke mindst, prøv lige et snedigt sted til du er sikker på det ikke æder skjoldene.

Når du er færdig skal du give den gamle maling en gang voks eller lign. da det er helt affedtet

• #2   30. aug 2023 Du må ikke bruge fortynder til at fjerne det med, det vil få plastikken på inderskjoldene til at rejse sig, og du udtørre det helt vildt.
    Jeg har haft stor held med Nitro Mors købt i Davidsen og så spule med højtryksrenser. Den proces gentog jeg indtil der ikke var mere spraymaling tilbage.
    Dog skal du håbe på det er nogle dovne teenagere der ikke har gidet bruge til på at slibe alt for meget i skjoldene.

• #3   30. aug 2023 Ikke det bedste billede, men de endte med at se sådan ud, de var malet af flere gange, førs blå og senere sort.

profilbillede
  • #4   31. aug 2023 #2
    Da jeg nævnte fortynder mente jeg også kun de skjolde der er malet fra fabrikken. lagde ikke mærke til der stod inderskjolde, er det dem ville jeg kassere dem og få fat i nogen der ikke er malet

• #5   31. aug 2023 Man bruger kun fortynder til at fortynde maling, ikke alt andet.
    Desværre er det ikke altid en mulighed bare at købe nyt smiley

• #6   3. sep 2023 med flydende tis

Kommentér på:
Hvordan fjerner man spraymaling

Annonce