91 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Standard lovlig 2T pgo hot 50 SP med (lovlig knæk) Standard lovlig 2T pgo hot 50 SP med (lovlig knæk)

smiley hej gotterne derude søger nogle kloge hoveder der kan give et reelt svar der er rigtigt

Jeg går med tanken om at hvis jeg får omdyset min hot og smækker et powerfilter på malossi E5 eller Polini CP eller andet, om jeg så kan evt også kan eller vil miste mit kørekort hvis jeg standses med det når selve knallerten er lovlig grundet jeg har allerede været fisket op osv for første gang for længe siden

Til dem der siger det ikke er nødvendigt eller spild af penge: ja måske er det men personligt kan jeg godt lide lyden af det

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opgravning af rødder 6.000 kr.
  • Vægbeslag TV 500 kr.
  • Bore huller i beton væg til billeder 400 kr.
  • ømreropgave: Lægge én gulvbrædde, skære bjælke jævn m. væg, fjerne gips/stål fra loft + lukke hul, montere 60 cm opkant 3.200 kr.
  • Fix mit komfur/kogeplader 1.100 kr.
  • El tavle 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Standard lovlig 2T pgo hot 50 SP med (lovlig knæk)
  • #1   11. mar Det går ikke ud over kørekortet, medmindre den kører 43.
    Ingen bliver straffet for tun når den kører under 43. Selvom det i teorien er muligt at sigte folk for hvis knallerten kan køre over 30, efter konstruktive ændringer der øger farten eller accelerationen.
    Men men det gør larmefilter og lyddæmper ikke i sig selv, så er 100% på det ikke går ud over dit kørekort.

• #2   11. mar du kan blive straffet for larm og konditionstræning

Kommentér på:
Standard lovlig 2T pgo hot 50 SP med (lovlig knæk)

Annonce