{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
455 visninger | Oprettet:

Stylings projekt {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg sidder og tænker på at gejle en scooter, så den kunne blive rigtigt fed.

Jeg har dog lidt problemmer, jeg har intet værksted (eller et sted at være + værktøj).

Og så er jeg ikke lige den vildste til at lave scooter (nu heller ikke det der skal bruges til at gejle ;D)

Jeg sidder med en del idéer som jeg godt kunne tænkte mig at få vidst på en scooter.

Dog har jeg ikke ret mange penge for tiden, har dog en scooter. hehe.

Jeg kunne så godt tænkte mig at slå mig sammen med en, og lave et stylings projekt, på "markerens" scooter da jeg ikke har råd til det, det nu vil komme til at koste, desværre.

Så der for søger jeg en til at style sammen med i kbh.

Jeg kan fanges:
Her
Email: fbb@frederikbb.dk
MSN: Gejlet@hotmail.com

Så hvis du synes det kunne være sjovt, så er jeg frisk.

MvH
Frederik B-B.
- www.FrederikBB.dk
- www.NumseGejl.dk

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stylings projekt
  • #1   19. aug 2003 For det første, tror jeg ikke du finder nogen der vil være 2 sammen om et stylings projekt, hvor det er ham der betaler det hele. Dog måske hvis du kunne snakke med en forhandler, kunne det være du kunne få den mulighed.
    Det ville nok være bedst at vise ham dine ideer som digi først. (Lave hele scooterens udseende i et billidprogram)

• #2   19. aug 2003 Det jeg mener med at betale det hele, er da det er hans scooter vel også meget fair han betaler de ting der nu skal bruges, jeg ville nu bare give en hjælpene hånd og lidt ideér, det med digi har dog været i gang med til min ejen ;D
    www.FrederikBB.dk/scooter
    Men for at lave hele scooter i digi, kræver det jo dog, men har nogle gode lyse billeder set forfra, bagfra, og fra siden.

• #3   19. aug 2003 Skal lige siget det er lavet for meget længen siden, så det er nu slet ikke sådan jeg ville ha min ejen til at se ud mer ;D

• #4   19. aug 2003 Ok, jeg vil heller ikke håbe din scooter ser sådan ud, for så ville jeg brække mig hvis jeg så den.... Men ellers ser det da nice nok ud.

Du kunne eventuelt bruge billeder fra googles billedsøgning, og modificere disse?

/Lars

• #5   19. aug 2003 Tja, kunne jeg, men nu jeg ikke grafiker og ikke det jeg vil lave, jeg vil nu helt udføre tingene på en scooter ;D

Kommentér på:
Stylings projekt

Annonce