220 visninger
|
Oprettet:
Sonic hjælp..? ;) {{forumTopicSubject}}
Hey folkens
Da jeg snart skal ud og købe en Sonic har jeg lidt spørgsmål:
1. alle de nye sonic scootere jeg har set har sådan noget løve-tamtam på lakken. fås den i bare én farve?
2. er det svært at fjerne de der løve ting?
3. hvordan lakkere sine ydre og indre skjolde selv?
det var så det, håber i kan hjælp mig
***- er meget intra i velholdte brugte sonic scootere(UDEN tun) hehe.. så skriv hvis du sælger din sonic?
jun 2005
Følger: 20 Følgere: 19 Scootere: 2 Emner: 40 Svar: 208
2. nej, du skal bare tage varmt vand og en evt. hårtører og pille det af med neglene.
3. du skal tage de skjolde af du ønsker at lakere, så tager du noget sandpapir og sliber lakken helt ned og gi' det grunder når det gjort. Derefter sprayer du den nye lak på i helst 3 lag - dvs. 1 lag, lad det tøre, så det næste osv..
Jeg anbefaler dig at finde en brugt sonic herinde - fremfor at købe en helt ny til omkring de 16 kg - du mister alt for hurtigt penge på det.
Busk
jan 2007
Følger: 46 Følgere: 45 Scootere: 2 Emner: 144 Svar: 865
super med lidt hjælp hehe.. mit problem er bare at alle de sonic's jeg kan finde herinde i Aalborg området er tunede hehe og det er ikke så smar at køre på tunet scooter når jeg bor midt inde i Aalborg hehe..
MEN SKRIV ENDELIG HVIS NOGEN HAR EN!
okt 2004
Følger: 32 Følgere: 32 Scootere: 5 Emner: 1 Svar: 2
en af mine venner har en sonic der er til salg prøv at skriv til ham http://www.scootergalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=79622
Sonic hjælp..? ;)