367 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Ej"
ej ej ej ej!
Nøj, hvor jeg snart træt af det lort man får rundt omkring. Så har jeg lige købt nye benzin slanger også ja, selvfølgelig også benzinfilter. Også da jeg får det sat på og tænder så er benzinfilteret...
Nøj, hvor jeg snart træt af det lort man får rundt omkring. Så har jeg lige købt nye benzin slanger også ja, selvfølgelig også benzinfilter. Også da jeg får det sat på og tænder så er benzinfilteret...
Skrevet af: * Amager Team Weed • • •* NRP ™ - 1. maj 2009
Autochoker eller ej?
Hej har en stalker fra 05 hvor der sidder en hel ny karburator på og mange nye dele, har lige købt den sådan. Men når man starter den er den vildt høj i tomgang og når man kører lidt på den og den bl...
Hej har en stalker fra 05 hvor der sidder en hel ny karburator på og mange nye dele, har lige købt den sådan. Men når man starter den er den vildt høj i tomgang og når man kører lidt på den og den bl...
Skrevet af: Christopher S - 5. okt
Ej!
Det var kun fir sjov drenge :D:D:D, men SFX går lige :D, det er jo også HOnda ;D
Det var kun fir sjov drenge :D:D:D, men SFX går lige :D, det er jo også HOnda ;D
Skrevet af: Heinz * - 23. jan 2008
Spar penge på din forsikring
maj 2006
Følger: 39 Følgere: 38 Scootere: 3 Emner: 13 Svar: 105
feb 2006
Følger: 18 Følgere: 17 Scootere: 6 Emner: 10 Svar: 161
mar 2006
Følger: 58 Følgere: 58 Scootere: 4 Emner: 47 Svar: 100
Ej