{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
406 visninger | Oprettet:

Sandblæs og mal fælge. {{forumTopicSubject}}

Hej !
Jeg skal have sandblæst og malet mine popcorn fælge, og have sat nye dæk på.
Når man har fælget uden dæk er hvad skal man så beskytte, er der evt. nogle lejer der skal pilles ud?
Og findes der noget værktøj til at løfte den op så den kan stå sådan en dags tid uden fælge på?

// Jonas S

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sandblæs og mal fælge.
  • #1   5. aug 2007 Der er jo nogle forhjuls lejer, som du lige så godt kan skifte nu du er igang. Det tager ikke så lang tid, og de er ikke så dyre. Men du skal jo selvfølgelig stadigvæk have dækket det af, der hvor de sidder, da det nok ikke er så godt at sandblæse derinde. Du skal jo selvfølgelig også dække af på bagfælgen, derinde hvor bremsebakkerne trykker imod. Når du har hjulene af, så stil forgalfen ned på et eller andet, så den ikke "tager skade", altså bliver ridset eller noget, og så kan du jo bare stille den på centerstøttefod, hvis du har det, eller sætte en kasse eller noget under motoren. Forresten så tag og få dem gladblæst i stedet for, da det jo er aluminium. Det er nemlig et meget "blødt" metal, så det vil være meget bedre med glasblæsning, da det er meget finere. Du kan evt. også sende dem til lakafrensning, det gør det noget nemmere for firmaet der skal blæse dem, så du sikkert kan få en lidt billigere pris, og desuden koster det kun 50 kroner pr. fælg for lakafrensning nogen steder. Håber du kan bruge noget af det her smiley

• #2   5. aug 2007 Kan jeg ivertfald.. Tak for hjælpen..

• #3   5. aug 2007 Det var så lidt smiley

• #4   7. aug 2007 okay tak,

Kommentér på:
Sandblæs og mal fælge.

Annonce