Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HAR BRUG FOR HJÆLP !
  • per v
    per v Tilmeldt:
    sep 2003

Følger: 1 Svar: 2
    #1   26. sep 2003 hej.
    har en gammel easy rider som har kørt 15.000 men som er "still going strong".
    efter udboring af udstødning kører den ca. 60
    det er for lidt men hvad gør jeg for at få den op på 90 - 100 km/t

• #2   26. sep 2003 hmm hvad snakker du om ?

• #3   26. sep 2003 Du kan godt male den med alm. spraymaling, men det holder bedre med Varme fast maling. smiley

• #4   26. sep 2003 Okay tak.. smiley men kan jeg godt spraye lak på så den for en blank overside ?

• Marc J
    Marc J Tilmeldt:
    sep 2003

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 7
    #5   26. sep 2003 Når du sliber variodækslet ned, så husk at give den grunder inden, ellers holder den hvide ikke på. Lad vær med at buge alm. hvid spraymaling, men køb hvid autolak, og du SKAL give den lak ellers er det spilt arbejde! Husk flere små lag er bedre, og det ser også en del bedre ud!

• #6   27. sep 2003 okay mange tak.. hvor kan man købe det der ? autolak?

• #7   27. sep 2003 okay mange tak.. hvor kan man købe det der ? autolak?

• per v
    per v Tilmeldt:
    sep 2003

Følger: 1 Svar: 2
    #8   28. sep 2003 ang. easy rideren.
    den trækker ikke op af bakkerne og jeg har læst et sted at man kan gå ind og lave noget ved den der vario ting så den kører hurtigere.
    kan det betale sig på en gammel scooter og hvad laver man ved den?

• #9   29. sep 2003 hehe okay..

men altså en variator sidder der en begrænsning. Tag den.. Og hvis du vil have et Godt træk skal du nok overveje at købe et sportskit. "47mm" polini ville være et godt valg.. og en polini variator så har du et godt træk og din topfart omkring de 80/85km/t...! HUSK at omdyse din kaburator til 85# vil jeg tro !

• #10   29. sep 2003 hehe okay..

men altså en variator sidder der en begrænsning. Tag den.. Og hvis du vil have et Godt træk skal du nok overveje at købe et sportskit. "47mm" polini ville være et godt valg.. og en polini variator så har du et godt træk og din topfart omkring de 80/85km/t...! HUSK at omdyse din kaburator til 85# vil jeg tro !

• Marc J
    Marc J Tilmeldt:
    sep 2003

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 7
    #11   29. sep 2003 AUTO, siger næsten det hele! men udover div. forretninger, som bildillen(bilexperten) kan du også købe det ved thansen!

• #12   29. sep 2003 okay mange tak.. kan man ikke bare købe det hos en maler ?

• emil c
    emil c Tilmeldt:
    jan 2005

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 12
    #13   11. feb 2005 jo hos en auto lakør ikk hos en maler de maler jo ikk biler..

Kommentér på:
HAR BRUG FOR HJÆLP !

Annonce