{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
393 visninger | Oprettet:

Urimelig byttehandel?! {{forumTopicSubject}}

Godmorgen SG, jeg ligger her i min desperation over en idiot der har snydt mig her til aften, det er nu en meget indviklet historie, men håber da der er nogen der gider læse den alligevel.

For en uges tid siden er der en der retter hendvendelse til min annonce her på sg. Han ringer til mig og spørg om det ene og det andet om min slider, osv. osv. Vi bliver enige om, efter en lang samtale, at jeg skal male slideren mat sort, så bytter vi lige over for hans bws, han vil ikke engang se slideren før jeg maler den, og jeg siger at jeg er ligeglad, bare han holder hvad han lover.

Hele dagen idag, hvor jeg egentligt har været syg, har jeg brugt krafter på at skaffe maling og spartelmasse og lak til slideren, og får den malet. Han ringer og siger de er her kl. 8, og ganske rigtigt, de er her kl. 8. Han mener ikke min slider er i den stand som den er i på billederne, osv. Han er ligeglad med den ikke kan starte, han er meget fokuseret på motoren er beskidt, og derfor vil han ikke bytte. Det er han også meget ked af, og han er ked af at jeg har brugt penge på maling osv. og han foreslår han skal betale malingen. Jeg er lidt flink ved ham, og siger han må slippe med 500 kr, han har ikke pengene med, derfor kører han op og hæver dem, kommer tilbage, giver mig pengene og siger pænt undskyld og at han ikke håber jeg er sur på ham, osv.

Alt vel derfra, jeg er hverken sur eller ret skuffet

20 minutter senere ringer hans far og sviner mig til, provokere mig, og truer mig. Hans søn skal ikke betale de 500 kr for noget han ikke har fået, vi diskutere i en halvtimes tid, og jeg spørger hans far om han vil have de 500 kr, og det er lige det han vil, han skulle bare love mig en ting, og det var at jeg hverken skulle se ham, eller hans søn her ovre igen, nogensinde, så skulle jeg nok sætte de penge ind på hans bankkonto osv.

Hva synes i om det? Skulle han have haft de 500 kr igen?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Urimelig byttehandel?!
Kommentér på:
Urimelig byttehandel?!

Annonce