{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
240 visninger | Oprettet:

nogen der har et bud evt?? {{forumTopicSubject}}

nogen der har et bud evt lægegr inde med en motorsavs motor der rykker lidt for grumt har lig lavet den emd min venn der har en Fee slider! men stellet og hjul R ikk noget prob bare hvordan kraften overføres til hjulet så den fiser afsted!?? nogen der har nogen anelse? en stærk kæde evt? og måske noget med bremser hvis nogen ved det?? ska jo helst stoppe med den fart den for!?? på forhånd thx til jer som gider hjælpe ! : P

Andre forumemner med "nogen der har"
nogen der har
nogen der har/kender en der har et aerox frontskjold liggende
Skrevet af: *** Team 3460 - Sonic *** Hoff *** B - 18. feb 2011
nogen der har
em svejser som bor tæt på varde/esbjerg ?
Skrevet af: Thomas H - 2. feb 2011
nogen der har ???
DellOrto 28 mm VHST tilsalg?
Skrevet af: Alexander A - 11. okt 2010
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  nogen der har et bud evt??
  • #1   11. feb 2004 Hey

Du er ikke intra i at sælge motoren? Hvor er du fra?

• #3   11. feb 2004 Nåå, jeg tror jeg har fattet det. Han har ikke nogen motor men spørger om der nogen der har et bud på hvilken slags motor han kan bruge. Men det er sgu da ikke nemt at se.

• #4   11. feb 2004 hehe okay gutter skriver det lige igen ka sq godt se det R u læsligt!.. har en motorsavs motor den R sq vild og vil lave et ''løbe''hjul med motor i ved ligesom den der yamha hjemmefusk og jeg ved bare ikk hvordan hjulet ska dreje rundt ? nogen der ved det evt? og hvordan jeg evt kunne lave nogle bremser der til eller lign?? håebr o forstod det nu ! smiley

• #5   11. feb 2004 hmmm ved sq ikk lig helt om jeg vil sælge motoren.. men ka da godt ske du.. R fra nordjylland af.. dig??..

• #6   11. feb 2004 Håber i forstod det.. mange tastaur fejl.. sorry men håber i ka læse det..

• #7   11. feb 2004 Ja ok. Jeg er desværre fra Sjælland så det kan nok ikke betale sig. Hvor stor er motoren? Hvor mange cc og hvor mange heste?

• #8   11. feb 2004 okay ja der R det bette prob jo.. hmm ved ikk helt hvor mange cc den er men vil da lige tjekke efter og ved ikk helt hvor mange hk det vil jeg også tjekke men vil skyde på ca.. 3-5 ca. ved ikk om det passer men det efter min mening!.. : P

• #9   12. feb 2004 Lyder fint jo. Når I får jeres løbehjul må du lige skrive. Jeg er nemlig i gang med det samme med en fra mit mekanik hold. En ordenlig motherfucker har vi eferhånden fået lavet.

• #10   12. feb 2004 Lyder fint jo. Når I får jeres løbehjul må du lige skrive. Jeg er nemlig i gang med det samme med en fra mit mekanik hold. En ordenlig motherfucker har vi eferhånden fået lavet.

• #11   12. feb 2004 okay mega blær mann! lægger i den ikk her ind så?.. hva R det for en motor i bruger oss en motorsav's motor?.. hvor mange hk har den ca og hvor mange cc?.. hmm Håber det blir et fedt ''løbe''hjul i for jer lavet der! : P held og lykke fra vores side af!

• #12   12. feb 2004 okay ska nok lig skrive ti dig så. hva for nogle hjul/bremser bruger i evt?.. hvordan komemr jeres stel til at blive?..

• #13   12. feb 2004 Vi har ingen motor på endnu, men det bliver højst sandsynligt en kædesavs kværn.

Vi er næsten færdig med stellet der er hovedsageligt af 30mm rundjern i bunden med en 2mm plade henover. og så svejses det sammen med styret. men når nu der kommer motor på skal vi lave et eller andet man kan sidde på tror jeg. Nu får vi se.

Sig til hvis du vil have nogle billeder af den. Jeg har prøvet at lægge den ind en gang før, men den blev afvist...

Måske laver vi hjulet med et 10" scooter baghjul med tilhørende skivebremse, men det er heller ikke sikkert endnu.

Lyder sgu næsten som om vi bliver nødt til at udfordre når de engang er færdige smiley

• #14   12. feb 2004 ved du hva? den R jeg emd på!? hvor gamle R i? vi R 14 begge to af oss... hmm de emd at sidde end var sq oss en idè du!.. for his man nu vil ud og ''Cruiese en bette tur behøves man jo ikk at stå op.. vil da gerne se nogle billeder af det... hmm prøved selv at oprette en ''minibike homemade'' en plæneklippermotor på et løbehjuk/gokart eller lign men den blev sq oss afvist.. min msn er zoka@mail.dk.. på forhånd tak for det.. ka måske lig prøve at sende dig noed om motoren når den R i gang! der har været en puch udst på! det larmede sq bar . / men vi snakkes lig du SeS....!

• #15   12. feb 2004 ARJ!!! fuck hvor mange tasta fejl!.. Damnit skynder mig hele tiden men håber du ka læse det jeg har skrevet!! = ). . . C-Ya....!

• #16   12. feb 2004 Kan sagtens læse det. Vi er begge 16, fylder 17 næste måned.

Kommentér på:
nogen der har et bud evt??

Annonce