{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
511 visninger | Oprettet:

Hiper Problemer {{forumTopicSubject}}

Hej SG.

Jeg står her med et lille irriterende problem. Det står sådan til, at jeg ikke altid har lige let ved at starte min Gilera Runner - hverken på elstart eller kick.
Til tider skal der op mod 8 "spark" til, før der kommer lidt liv i maskineriet, hvor jeg ville mene, den burde starte i første.

Hvad kan dette være forårsaget af ? og hvordan kan det evt. laves?

Tændrøret er nøddebrunt - ligesom det skal være, med en #68 dyse i.

Jeg har efterhånden fået skiftet hele motoren ud, men problemet er stadig ikke løst.

Har fået skiftet følgende, inden for de sidste 2500 km.

Cyllinder + Stempel
Stator
Batteri
Starterdrev
Gearing (Primær, sekunder + geardæksel)
Membran
Studs
Tændrør


- Casper T.

Update:

Den går nu fint ned i tomgang efter at have indstillet tomgangsskruen på ny - men har stadig til tider problemer med at starte.

Samtidig med, at hvis man kører den varm, slukker for dem i et par minutter (så den stadig er varm) - så kan den ikke holde i tomgang og har problemer med at tage gassen (Den reagerer langsommere og man skal vride håndtaget noget mere, før der sker noget )


Nogen der kan give en hjælpende hånd?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hiper Problemer
  • #2   29. aug 2009 Karburatoren er blevet renset 2 gange, for at prøve at få løst det her problem. (over længere tid) og har ikke haft nogen effekt.

    Hvad menes der med, om udstødningen kan være tilsodet?


    Sidder der en form for benzinpumpe på min Runner? Jeg og min far tiltænker selv benzinpumpe/vaccumsystemet for at være en synder - eller er vi helt galt på den ?


Kommentér på:
Hiper Problemer

Annonce