{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
522 visninger | Oprettet:

Stalker hakker og sprutter pludseligt? {{forumTopicSubject}}

Igår aftes var jeg lige et smut forbi en kammerat og køre hjem i regn vejr, ikke værre end det jeg gør til dagligt ( det har regnet hele ugen her )

Så var planen jeg lige skulle ned og hæve lidt penge inden vi tager til tyskerrace, starter stalkeren som jeg plejer og vil så til at køre, men nu køre den ikke meget mere end 20 og den hakker og dør HELT vildt

Ned på alle fire og skifte tændrør og hætte - startet op igen, samme sker stadig ?

Den hakker helt vildt og holder man fuld gas på længe nok så dør den lige ud i 2 sekunder også hakker den ellers videre


nogen der ved hvad det kunne være ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stalker hakker og sprutter pludseligt?
  • #1   19. okt 2009 hmm..har haft samme problemer med min neo's...det der hjalp når den gjorde det...var at jeg tog kabu af og rensede den (usynligt skidt) og derefter monterede igen...det sket et par gange og det virkede. så det ku være en mulighed:)

  • #2   19. okt 2009 eller din top parkning der er færdig, for min kammis nrg gjorder det samme og vi mente det var tænd røret der var færdigt. men det var hans toppakning smiley ved ik om du har fået den til at kører igen , men det var da vær at prøve hvis den stadig gør det (:

Kommentér på:
Stalker hakker og sprutter pludseligt?

Annonce