20. jan 2008 Følger: 36 Følgere: 35 Scootere: 3 Emner: 120 Svar: 500
Regal Raptor kobling {{forumTopicSubject}}
Mojn..
Har lige været ude og trille en lille tur på min Regal efter den har stået 2 mdr fordi koblingen ikke virker.
Har ikke haft lyst og tid til at rode med den men nu har jeg..
Er det nogel mulighed for at fo koblingen til at virke uden at skulle 'ind' til den osv?
Jeg komer kørene i et krys og gearede ned som normalt med kobling, og da jeg skulle starte igen tog jeg koblingen og med den i første og der virkede koblingen ikke så gæt selv resten..
Dagen efter tog jeg en tur og da kom den op i 4. gear og så virkede koblingen igen.
Nu har den så gjordt det igen og nu virker det ikke at prøve at tage en tur og smide den i 4. gear.
Er koblingen død eller kan jeg få liv iden eller har den sat sig? Aner ikke en skid om kobling osv på sådan en..
sep 2009
Følger: 22 Følgere: 21 Scootere: 2 Emner: 14 Svar: 190
jan 2008
Følger: 36 Følgere: 35 Scootere: 3 Emner: 120 Svar: 500
Det store skjold hvor oilen er osv?
feb 2007
Følger: 86 Følgere: 85 Scootere: 2 Emner: 64 Svar: 1.302
ud med bundskrue, tøm den for olie og så af med koblings skjoldet
jan 2008
Følger: 36 Følgere: 35 Scootere: 3 Emner: 120 Svar: 500
Har hørt om at den er bag nogle skruer bag det store dæksel eller er det bare mig?
Og ja koblingen er vist oilebadet
feb 2007
Følger: 79 Følgere: 79 Scootere: 20 Emner: 369 Svar: 836
du tapper først olien fra bunproppen i blokken.
så tager du det store skjold af og så kommer der sikkert en masse olie ud alligevel..
såå kan du se koplingen den sider ved siden af et stort tandhjul ( man ka ikke ungå at få øje på den )
der sidder 4 stjerne skruger som skal løsnes.. ( meeen pas på den lille ting i midten som man kan skuppe ind !!!! )
såå når du har taget de 4 skruger af og det lille deksel kan du nu se en stor møtrik.. og den tager du sjovt nok også af
sååå kan du tage koplingen af og tjekke den.. vis du skule have problemer har du vel mt nummer så kan du bare ringe for har efterhånden skilt min gmale regal af nogle gange
sep 2009
Følger: 22 Følgere: 21 Scootere: 2 Emner: 14 Svar: 190
Regal Raptor kobling