ciao hjælp {{forumTopicSubject}}
har skiftet alt på den efterhånden for har bare ikk ku finde fejlen... motor og alt nærmest... når jeg starter den kører den ikk specielt længe før den så går ud ved lave omdrejninger... tjekkede tændrøret, det var lidt mørkt og lugtede af benz... havde tændrørshætten af og tørre den for fugt men efter det var der ingen tænding... så nu starter den slet ikke... nogen forslag til hva jeg kan gøre??? er total blank... forresten så er motoren standard og det samme er kabu... har dog skiftet 39mm dysen til 42... topstykket på cylle er fræset lidt ned også... godt nytår folkens... VIDERE HER... har forleden skiftet tændrør til et med højere varmetal og sat nye stempelringe på for det skulle der... har købt og sat nye platiner i og indstillet den perfekt... kan fandme ikke se hva der er tilbage af problemer... da jeg prøvede at starte den lød det ikk som om der kom gnist... men her forleden da jeg prøvede var der gnist?? kan det være noget tænding af en art... hvis ja hvad er det så???????????? Og nu her igår fik jeg den startet og den stod i tomgang i næsten 5 min før den gik ud af sig selv igen... hva kan der være galt...
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
ciao hjælp