{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
369 visninger | Oprettet:

puch maxi skole projekt {{forumTopicSubject}}

hey, mig og 2 andre dudes har et skole projekt i uge 11. vi har om emnet motor og et overordnet emne de rhedder forandring. Vi har fået bevilget et puch maxi stel, 125 dirtbike motor, forgaffel fra dirtbike og self hjul og de resterende ting :). men spg er, hvordan får vi tilpasset denne forgaffel OG motor?? vi har set flere gøre det med motoren, og havde tænkt os at dreje nogle beslag/ophæng ud i en drejebænk. Hvad vil i anbefale at vi evt kan gøre for at få det til at se godt ud, men samtidig ikke tag for lang tid, vi har denne weekend og lidt af næste uge til projektet.

kom evt med gode ideer ;).

//Keld

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  puch maxi skole projekt
  • #1   11. mar 2010 keld det kan du da slet ikke finde ud af smiley

• #2   11. mar 2010 jeg ville finde et rør der passer til forgaflen, og sætte den på i stedet for forrøret på maksien, så kan i jo dreje det nye forrør til og sætte lejer i.

mht motoren ville jeg nok lave en kasse af en art, der går ned omkring motoren, (med bolte osv, ikke noget med at ligge motoren i en kasse og så gaffa rundt om, det kan i selvfølgelig gøre, jeg tvivler bare på at det vil virke særlig lang tid :-P) og så svejse det ny eophæng (som nok er et bedre ord) på stellet, eller omvendt, svejse stellet på ophænget, i skal bare være sikre på at lortet holder når i gir bundgas smiley hehe

masser a spartel kan sikkert få klatsvejsningerne væk, og så noget billigt spray... hvis i så må beholde den kan i jo får den malet og lakeret rigtigt smiley

Kommentér på:
puch maxi skole projekt

Annonce