19. sep 2007 Følger: 48 Følgere: 47 Scootere: 5 Emner: 157 Svar: 927
Rmx kan INGENTING?! :s {{forumTopicSubject}}
GIVER X-HØJ TIL DEN SOM KAN HJÆLPE!
Efter jeg har skiftet krumtap, lejer, cylinder, til det i kan se under profilen, er min rmx fuldstændig død.
Den starter og kører, men den kører virkelig ring og kan ikke tage vendinger næsten. Jeg kører stadigvæk til og har kørt ca. 35km med de nye dele nu og den har kørt lige så ring hele vejen igennem og mange vil nok sige at det er indstilling der skal til, det kan også være det er, men den kører med 95 dyse i en 21mm dellorto, og dør næsten ud ved choker så dysen skal ikke være større. Nålen står i 2. øverste hak, for mere benzin. Den trækker meeeeeeget langsomt fra bunden og op og kan ikke komme på mere end højest 50km/t. Tændrør, stelforbindelse, karburator og cylinder og stempel er i orden. Men hvad kan de ellers være? Skal den have mere eller mindre luft eller er membranen ikke tæt eller sådan noget? Der er ingen GO i den overhovedet som jeg havbde forventet
En anden ting er, at når jeg kører (og det er lige fra start af når den kommer i gear), så knaser og skrumler det rundt inde i motoren. Den kan tage alle gearene og kan køre i alle gearene, men det knager og brager derinde i, når jeg slipper koblingen og lader den trille og det samme sker selvfølgelig når den får gas, men i tomgang er der ingenting.
feb 2007
Følger: 65 Følgere: 64 Scootere: 3 Emner: 89 Svar: 469
nov 2008
Følger: 73 Følgere: 76 Scootere: 4 Emner: 249 Svar: 7.493
sep 2007
Følger: 48 Følgere: 47 Scootere: 5 Emner: 157 Svar: 927
Yay Kasper, der er en deal!
mar 2009
Følger: 36 Følgere: 36 Scootere: 15 Emner: 9 Svar: 496
Ej, det lyder som om den er utæt et eller andet sted?
feb 2007
Følger: 65 Følgere: 64 Scootere: 3 Emner: 89 Svar: 469
Rmx kan INGENTING?! :s