{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
334 visninger | Oprettet:

PMX HJÆLP, tak (: {{forumTopicSubject}}

Lidt lang historie, men bliver sq glad hvis du kan hjælpe.
x-høj kan gives hvis det gør dig glad.

Det starter med at min PMX kører pisse godt. den skal kører standart, så den kørte 40 med godt træk hele vejen..

da jeg købte den fik jeg et Stage6 knækrør med, som jeg ville prøve at sætte på for sjov. jeg fik det monteret og prøvede en tur.
den ville ikke kører mere end 20km/t, så tænkte bare at det var røret der var noget lort (gammelt og lidt rusten). så da jeg skiftede tilbage til Standart rør ville lortet fandme ikk starte..

Kiggede i cylle, det så fint ud. dog var der lidt meget olie, men jeg tørte det af og prøvede atter. igen ingen virkning.

Den gnister fint, faktisk rigtig godt.

Så prøvede jeg med et andet cyllinder. nu var tændrøret helt tørt og det lød som om der næsten ingen kompression var. Skiftede også stempel.

Så prøvede jeg med et 3. cylle, dog uden at skifte stempel. så skød den en ordentlig flamme ud af cylle da jeg prøvede at starte den.

Har prøvet med mange tændrør. har gået kobling, vario, kaburator, studs og membran igennem. alt ser godt ud.
har prøvet med benzin på tændrør og altverdens sjove idé'er.
Lyder bare underligt at ingen af de 3 cyller og 2 stempler som alt sammen ser fint ud ikke virker smiley ? og krumtapen ser også nogenlunde godt ud set ude fra .. dvs. der lå ingen metal stykker i krumtapshuset foreste del.

Hvad fanden kan der være galt ?? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  PMX HJÆLP, tak (:
Kommentér på:
PMX HJÆLP, tak (:

Annonce