{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
228 visninger | Oprettet:

Mathias L
Mathias L
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 12

Vario, HJÆÆÆÆÆLP! :D {{forumTopicSubject}}

Okay, nu har jeg fået sat Polini Speed Control på min neo's, og har strammet bolten helt igen...

Da jeg så skal til at testdrive den går den fucking 35km i timen og når jeg gir fuldt gas kan jeg holde imod med benene så den ikk kører... Det skal siges at den før kørte 50 og stabilt i optrækket....

Nu er den bare helt af H til i optræk og på toppen... Hva kan der være galt??

PS: lige et andet sprgsmål, når man tager motordækslet af sidder der lige før varioen en rund ting på ca. 5cm i radius med "vinger" på.. Det er ikk blæsehjulet er det?
Anyways, da jeg drejede bolten af knækkede 1½ vinge på denne, kan dette have noget at gøre med fart og optrækket???

Det skal siges at det eneste andet der er pillet ved min scooter er skiven.... Og at jeg satte de "røde" ruller i, og dvs. de tungeste i pakken....

HJÆLP ASAP!
Mathias

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vario, HJÆÆÆÆÆLP! :D
  • #1   20. okt 2003 hmm jeg har selv en neos. men altså hvor tunge r de tungeste da ? fordi du må ikke smide for lette i når du kører med lovlig cylle osv.. fordi så får den ALT for mange omdrejninger....!

• Mathias L
    Mathias L Tilmeldt:
    okt 2003

#2   20. okt 2003 Hey!

Da jeg skrev de tungeste mente jeg (seføli) smiley de tungeste ruller som fulgte med variatoreren. De er omkring 4 gram... Skal jeg prøve at smide 7 gram i??

• Mathias L
    Mathias L Tilmeldt:
    okt 2003

#3   21. okt 2003 Har nu smidt 7 gram i og den kører 50 igen men det gav ikk noget på toppen og kun en smule i optrækket.... Det skal siges at når den nu står i tomgang skratter det helt vildt, hvad er der galt??

• #4   23. okt 2003 Jeg har et godt råd...

Køb dog en anden scooter !!!

Ses på grillen........

Kommentér på:
Vario, HJÆÆÆÆÆLP! :D

Annonce