{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
560 visninger | Oprettet:

dårlig optræk op af bakke? {{forumTopicSubject}}

Hey scootergalleri.
Jeg har en jog r som starter på første hug og kører skide godt. Når man lige starter den så kører den rigtig dejligt, men efter et stykke tid vil den kun køre ca 25 km/t op af bakke, ligesom min gamle fz'er?
Når jeg skal ned af bakke har den god acceleration hvis jeg f.eks. kører med høj hastighed og slipper og giver gas igen. Kan det være rullerne? Hvis ja skal de være tungere eller lettere ? det er nemlig også som om den tager lidt sent ved når man giver gas.
Den har pillet skive og et techno merlin udstødning på, og kører ca 50-60

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  dårlig optræk op af bakke?
  • #1   13. dec 2010 følger lige med, min gør det samme smiley bare det en sfx

• #2   13. dec 2010 Hvis du sidder på din cykel, hvornår cykler du så hurtigest på lige vej eller op af en bakke?

Og hvis du sidder på en cykel er har du jo også svære ved at få en god acceleration når du starter midt på bakken.

• #3   13. dec 2010 Blicher det er jeg udemærket klar over, men hvis vi nu f.eks. tager min kærestes scooter som er en PGO black magic så har den meget bedre optræk op af bakke end min, og hendes er standard hvor min er med techno merlin og pillet skive.

• #4   13. dec 2010 Det undre mig lidt da jog r, er født med meget lette ruller så den har et godt optræk, kunne evt have noget med dyssen at gøre, det er mit bud. kunne være den skulle have mere benz, en af mine venner havde samme problem, han skiftede dysse og så kørte den super der efter

• #5   13. dec 2010 Jeg har næsten lige købt den så aner ikke hvilke ruller der sidder deri, hvis nogen har en jog r. med nogenlunde samme opsætning må de gerne skrive hvilke gram ruller de kører med.

Tjaeh muligvis, altså den kører jo godt når den lige bliver startet (når den er kold) så trækker den rigtig godt både op af bakke osv. Men efter noget tid begynder den bare at køre langsom op af bakke og når det går ligeud, men alligevel kører den dejligt ned af bakke.

Kommentér på:
dårlig optræk op af bakke?

Annonce