{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
837 visninger | Oprettet:

Jog starter ikke HJÆLP ! {{forumTopicSubject}}

Hej SG!

Jeg en Yamaha Jog som dsv. Ikke gider og starte.

Jeg var på vej hjem fra tanken, jeg havde kørt ca. 1 km. og så lige pludselig da jeg prøver og give gas er det som om den ikke gider og tage fat, den blev mere sløv og tilsidst stoppede den helt og så gik den bare ud med det samme. Da jeg prøvede og starte den igen gad den slet ikke og starte og lyden fra kick lød helt forkert, som om den ikke kunne tage fat et sted?. Stod og prøvede mindst 30 gange på kick. Igår skillede mig og min ven knallerten fra hinanden så vi kunne komme til, først prøvede vi tændrøret, det var helt sort af sod, det gav ingen gnist. Da vi havde fået det nye og proppede det i gav det gnist men knallerten gad stadig ikke og starte...
smiley Så prøvede vi at tage mortorskjoldet af og kikke på kick-starteren som heller ikke gad og tage så godt fat, vi smørede den og så fungerede den ordenligt... Men gæt... Den gad fandme stadig ikke og starte, nå... Så prøvede vi og kikke på kaburatoren, men den så også fin ud ifl. Min ven. Det var heller ikke tegn på at den var druknet... Vi vidste ikke hvad der var mere og gå efter
så vi/jeg hænvendte os på SG.

Siden jeg lige skal lære mekanikken ved en knallert, lære jeg det af min ven som hjælper mig.

Det ville være mega fedt hvis der var nogen der har nogen forslag til hvad der er galt, siden jeg gerne vil ud og køre igen smiley Her er link til hvad knallerten har i sig: http://scootergalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=290419

Tak på forhånd!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jog starter ikke HJÆLP !
Kommentér på:
Jog starter ikke HJÆLP !

Annonce