{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
648 visninger | Oprettet:

Spørgsmål vedr trimfjedre {{forumTopicSubject}}

Hey SG

Jeg har lige et spørgsmål vedr. trimfjedre.

Jeg har lige købt et sæt 1500rpm og et sæt 2000rpm. Jeg har fået at vide, at man skal lægge de rpm oven i det normale koblingspunkt og så kobler den eks. til ved 6500 i stedet for 5000 hvis man har 1500rpm i :)?

Passer det, eller er der en anden forklaring?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spørgsmål vedr trimfjedre
  • #1   24. okt 2011 Det tal er helt afhængig af selve koblingen, så det kan ikke bruges til ret meget andet end at de er strammere, mere strammere og mest stramme i forhold til std.
    Husk at indstille vario 100% rigtig med afstandsskiver og tjek mit fotoalbum og se om dit vario er begrænset på samme måde.

• #2   24. okt 2011 Det med afstandsskiver har jeg ikke, eks. bag bagpladen har jeg heller ikke nogen afstandsskive selvom det ligner der har været en før? smiley

• #3   24. okt 2011 Afstandsskiverne har alt at gøre med dit optræk fra 0-15kmt.
    Du kan ser sådan om den mangler skiven/skiverne.
    Tag blæserhjul af og drej på remskiverne så remmen kommer HELT ned på bøsningen og se efter hvor højt remmen ligger.
    Sæt så blæserhjulet på igen og drej igen på remskiverne.
    Hvis remmen ligger højere på vario, altså hvis remmen ikke længere er nede på bøsningen, så mangler du afstandsskiver.

• #4   24. okt 2011 Ah ok, vil jeg teste når jeg engang må rode med hotten igen. smiley (november) smiley

Kommentér på:
Spørgsmål vedr trimfjedre

Annonce