mærkelig pive lyd mærkelig pive lyd
heey SG
min Nrg mc3 laver den her mærkelige pive lyd og kan ikke finde ud af hvad det er. Jeg køre den her rute frem og tilbage i skole og ca efter 8 km kommer der en bakke ikke noget voldsomt, der plejer ikke at være noget problem med bakken men så igår mistede jeg pludselig det meste "træk" der var og måtte køre 10km/t resten af vejen op ad bakken, også efter 500m blev den normal igen, lidt mystisk, på vej i skole idag var der heller ingen problemer faktis synes jeg den kørte lidt bedre en den plejer, men så da jeg kørte hjem igen var der ingen problem lige indtil jeg ramte den skide bakke igen -.- denne gang døde "træket" bare helt måtte køre de sidste ca 2 km med ca 10km/t. da jeg så kom hjem satte jeg den lige på støtte ben og gav den gas nu laver den en meget irreterene pive lyd og det virker som om der er noget der banker på kickstarter skjoldet (altså inde fra) håber der er nogen der kan hjælpe mig, jeg har en ide om at det måske kan være noget krumptap, stempel ligne eller måske den bare skal have mere luft ? anyways håber der er nogen der kan hjælpe mig, da jeg ikke har så meget forstand på det med scooter
undskylder også at der måske er lidt meget tekst
maj 2004
Følger: 8 Følgere: 7 Scootere: 4 Emner: 48 Svar: 130
maj 2011
Følger: 8 Følgere: 7 Scootere: 2 Emner: 5 Svar: 16
maj 2011
Følger: 8 Følgere: 7 Scootere: 2 Emner: 5 Svar: 16
maj 2004
maj 2004
maj 2011