{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.324 visninger | Oprettet:

Hul i olietank. {{forumTopicSubject}}

Hej Sg.

Her forleden dag skulle jeg bore nogle huller til nogle dioder på min speedfight. Men da jeg skulle bore det 3 hul borede jeg lige ind i olietanken! Dumt.

hullet er ca. 5 mm. kan det lade sig gøre at lappe det med gaffa eller lignende? Eller skal jeg hen og have en ny på?

På forhånd tak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hul i olietank.
  • #1   2. nov 2011 Hvis du er lidt hård kan du sikkert lappe det med lego klodser.
    Tanken er lavet i ABS plastic og det er lego klodser også. Lego kan du opløse i acetone så det bliver lidt som modeler voks og så kan du putte det i hullet og lukke det til. Når acetonen så fordamper væk hærder det op og lukker hullet.

Husk at hullet skal være helt rent og at du skal pensle det med acetone inden for at smelte lidt af overfladen i hullet så legoklodsen har noget at binde sig til. Evt google lidt på hvordan det fungere. Sådan kan man også nemt reppe revner og huller i skjolde osv. Bare det er abs plastic.

• #2   2. nov 2011 5 mm siger du så passer det med en 6mm snittap, tag en skrue og gi den noget grøn loctide så holder det evigt..

• #3   2. nov 2011 Okay. Mange tak for svaret begge to!

Den med acetone skal noget af det smeltes med varme eller hvordan?

• #4   3. nov 2011 Google det, men nej acetonen opløser plasticen

Kommentér på:
Hul i olietank.

Annonce