216 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Hjælp!! 4 gear freaks :) Hjælp!! 4 gear freaks :)

Lige meget hvad jeg gør kan jeg ikke få min 4 gear til at køre ordentligt med min 16 mm karbu. tændingen står som den skal..! har skiftet forskellige dyser i karbuen og stillet på luft skruen 1000 gange.. intet hjælper det..

1. den kan ikke stå i tomgang uden shoker..hvilket er lidt unormalt.. det gælder også når den er brandvarm..
2. med shoker tager den gas uanset varm eller kold. uden dør den ud når jeg gir gas.
3. med eller uden shoker kører den 90-95 (speedo) på toppen. (190 dyse 3.5 på luftskruen)

Jeg har nu sat min gamle 10 mm karbu i igen. med den kører/står den i tomgang som- den som den skal. men er self død.

jeg kører med protuna's 7.5 hk tun.

nogen af jer andre der har haft samme problem eller måske kan fortælle mig hvilken dyse i kører med og hvordan jeres tomgangs skrue står.
har på fornemmelsen at der er noget galt med karbuen. men når ikke ved forbandet meget så det jo lidt svært at sige..

I håbet om hjælp

/DoolEys

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp!! 4 gear freaks :)
  • #1   20. okt 2003 nålen det er den der går ned i dysen ikke ? Det vil jeg lige prøve at flytte på den..

da jeg købte den fik jeg en 190 dyse med.. men den skal jo nok byttes med en 180 - 170 for dysen skal jo være lidt større under tilkørsel af cylle..

men så vil jeg rode lidt videre.. troede ikke nålen havde nogen betydning men det kan jeg så forstå den har..

• Hank S
    Hank S Tilmeldt:
    okt 2003

Følger: 1 Scootere: 1 Svar: 1
    #2   23. okt 2003 Hvis alt det bøvl med nål og dyse ikke har virkning, så prøv at gennemgå din pakning, den hvide der slutter tæt ved indsugningspladen, det kunne tyde på at den får falsk luft et sted, min havde nemlig samme problem.
    Hilsen Henry.

Kommentér på:
Hjælp!! 4 gear freaks :)

Annonce