{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
540 visninger | Oprettet:

Street Magic start problemer? {{forumTopicSubject}}

Hej. Min Street Magic vil bare ikke starte!
Da jeg købet den kunne den godt starte, men ikke tage gas.

Den får benzin og der er masser af gnist og komprosjon på.
og har lige nået ny CDI box. da jeg trode det var den.
Jeg også taget en komprosjonstest som viser langt over 8 bar.

Håber i kan hjælpe. vh. Allan

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Street Magic start problemer?
  • #1   18. jan 2012 PS. Jeg jeg også haft rendset karburatoren og har brøvet at bruge noget starat gas. for at se om det skulle være benzinen.

• #2   19. jan 2012 følger lige med

min gør det samme:-(

• #3   19. jan 2012 Har du batteri på? Og er der 12v på det? Ikke fordi det er nødvendigt men det er godt til fejl finding.

Tjek også at spændings regulator er skruet på stellet.

Har du haft svinghjul af? Det kan være du har fået det sat skævt på så tænd tidspunkt ikke passer.

Tjek også at ledninger fra Stator er sat ordentligt sammen med lednings nettet. Du kan også se på lygterne om de lyser når du prøver at starte.

Hvis det nu bare er karbu problem! Er den std? Har du så luft filteret på? Ellers så starte den ikke. Ellers prøv at holde en hånd for karbuen eller sæt en finger ind i den.

• #4   19. jan 2012 Jeg her set det før hvor Stator ledningen er hoppet af lige bag benzinhanen. Og så kører streeten på batteriet da CDi vil have strøm for at virke. Når så spændingen falder så vil den ikke tage gassen det bliver værre og værre. Tilsidst kun tomgang og senere over hovedet ikke starte.

• #5   19. jan 2012 Ellers må i komme til Århus så skal jeg fikse det mod betaling. Eller bytte med orig dele, hva vi kan finde ud af.

• #6   19. jan 2012 OK. Jeg vil lige prøve at tjekke Stator ledningen lyder til det godt ku være det. der er heller ikke noget lys der virkkede på den da jeg købet den. hva kunne det typpist være? der er 12v på batteriet.

• #7   19. jan 2012 Tjek det batteri igen , at der stadig er 12v det tror jeg nemlig ikke der er.
    Den kan køre på batteriet alene hvis det er ladet op. Så det kan være du er blevet snydt.. Hvis der ikke er lys på så er det med statoren på lagt. Det kan også være selve statoren . Prøv evt at tjekke statoren hvis du ikke finder fejl på l
    Ledningerne. På statoren er gul og hvid ledning bare klemt i en holder , det kan miste forbindelsen hvis det bliver gammelt . Det kan evt loddes sammen i stedet. Ps svinghjul er en sart og dyr sag så tag det kun af med aftrækker. Speedline har en til 99.

• #8   19. jan 2012 På Stator ledningerne er hvid = lade batteri/fodre CDi med strøm
    Gul/brun= lys for og bag og kun det.

• #9   19. jan 2012 Du havde ret i at er ikke ved 12v. har lige målt det. der var kun 9v nu.
    Det vil sige at hvis jeg lader batteriet op. så skulle den i prinsipet kunne starte?

• #10   19. jan 2012 Lige præcis. Det kan den, og dit problem er så at Stator/ ledninger/ ensretter ikke virker.

• #11   19. jan 2012 En stator koster vel en hal bundegår smiley går den den ik?

• #12   19. jan 2012 Jo den er dyr, 1300-1400 det er derfor jeg siger du muligvis er blevet snydt af sælger , du lys ikke virkede og de bare lige havde ladet batteriet... Tsk tsk. Men lad batteri op og tag stik fra stator fra gul og hvid , og tag en pære med to ledninger på eller en prøve lampe og sæt ene på motor block og og anden på de to stik ( gul og hvid) skifte vis for at se om der er strøm når motoren kører. Hvis ikke der er det så af med svinghjul og se der er 4 magneter i det ??og kig der hvor ledninger er klemt i holder på stator. Lod dem hvis du har den mulighed .

• #13   20. jan 2012 ja okay. det må jeg lige prøve. Man kan få en uorginal stator til ca. 600.- Er den go nok tror du?

• #14   20. jan 2012 hvor hvor.. den ved westimport.... kig på den, den passer kun til katana, diskutionen har været oppe før, hvor en har købt det, se der er kun en ledning til pickup, på street er der to, og der er vist også kun en strøm ledning ud af stator, på street er der to,, duer ikke.

• #15   20. jan 2012 ja det var den jeg hvade set. okay det sikke noget møj at de skriver den passer på street når den ikke gør. smiley

• #16   20. jan 2012 Men få den tjekket inden du køber en ny, den er for dyr til at man bare tror den er gået. Hvis du op giver test af den så sen den til mig så skal jeg gå den i gennem og evt lodde der hvor ledninger er klemt og evt skifte ledninger.

• #17   20. jan 2012 Ja jeg tjekket det lige først. Nu har du jo givet mig en god forklaring på hva jeg ska gøre. smiley

Kommentér på:
Street Magic start problemer?

Annonce