{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
315 visninger | Oprettet:

Hjælp lyset virker ikk løsforbindelse eller? {{forumTopicSubject}}

Hej da rent ud sagt ikk har en dyt forstand på mekaniken i en scooter søger jeg nu jeres hjælp

Problemet er at forlyset og speedometer er gået fuldstændig død og blink lyset i højre side har sit eget liv så virker det i perioder og andre gange slet ikk

har tjekket om pæren er sprunget og er den ikk men tør simpeltent ikk at pille for meget i det med mindre jeg kan få nogen tips til hvor jeg skal kikke efter fejlen

Så mit spørgsmål er hva kan der være galt og hvor henne evt.?
Og er der sikringer i som i en bil !

Scooteren er en ældre piaggio zip

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp lyset virker ikk løsforbindelse eller?
  • #1   20. jan 2012 Har os et andet mindre problem som er når scooteren bliver kold (er kun i vinter perioden) så når jeg starter den går den fuldstændig amork som vis jeg sad og speedet fuldstændig op og dette holder først når den har kørt sig selv varm eller vis jeg bremser den og sætter den ned på jorden og køre ca. 1 meter så holder den os op

har prøvet og komme karboratersprit i benzinen uden nogen virkning

så er der nogen kloge hovder der os kan svare mig hva der evt er galt her ?

• #2   20. jan 2012 En kammerat med forstand på skidteraset ville jeg kontakte.

Men prøv først med en anden pære.

Angående karburator, vil jeg mene en gang rensning og smøring af choker afhjælper problemet.

• #3   20. jan 2012 Har bare det problem at den eneste kammaret jeg har som har forstand på den er flyttet fordi han har fået barn osv og er svær at få fat på

men nyt spørgsmål
    har lige været ude at pille i den og har nu fået lyset i speedometeret tilbage og fået blink lyset til at virke vist.... Men det endelig spørgsmål er så den diode sekring der sider på højre side af scooteren under skjoldet ved sædet har den nået med speedometers km tæller?

• #4   21. jan 2012 Ja, det er som regel den eneste sikring på en Piaggio maskine.

• #5   21. jan 2012 Nej der er os en 7.5 sekring ved batteriet men den fejler intet men det var heller ikk spørgsmålet

Kommentér på:
Hjælp lyset virker ikk løsforbindelse eller?

Annonce